سونی از هدفون‌های باکیفیت جدیدش رونمایی کرد

۱۱ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سونی امروز در جریان رویداد IFA 2015 از مدل جدیدی از هدفون‌های‌اش با نام High-Resolution Audio به‌طور رسمی رونمایی کرد. این هدفون قابلیت اتصال به تمام مدل‌های گوشی‌های هوشمند سونی را دارد. سونی این هدفون را طوری طراحی کرده که در زمان استفاده صدا را در بهترین حالت و با کیفیت مناسب پخش کند.

شرکت سونی در جریان رویداد IFA 2015، هدفون‌ جدیدی با قابلیت اتصال و پشتیبانی از تمام ابزارهای جانبی را به‌طور رسمی معرفی کرد.

یکی از ویژگی‌های این هدفون بی‌سیم استفاده از بلوتوث و قابلیت اتصال به دستگاه‌های پخش موسیقی، تبلت، لپ‌تاپ و گوشی هوشمند است.

هدفون جدید سونی می‌تواند به‌راحتی صداها را در بازه‌ی فرکانسی ۵ تا ۶۰۰۰۰ هرتز پخش کند. اندازه‌ی کاسه‌ی هدفون سونی ۴۰ میلی‌متر است تا به راحتی روی گوش کاربران قرار بگیرد. همچنین مقاومت ظاهری (Impedance) این هدفون ۲۴ اهم است و در رده‌ی هدفون‌های با امپدانس پایین طبقه‌بندی می‌شود. به همین خاطر از این محصول به‌راحتی می‌توان برای پخش صدای دستگاه‌های الکترونیکی کوچک مثل MP3 Player، موبایل و لپ‌تاپ که به منبع برق مستقیم، متصل نیستند استفاده کرد.

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید سونی این هدفون را در رنگ‌های بسیار زیبای صورتی، نارنجی، فسفری و قرمز طراحی کرده است. همچنین شرکت سازنده این محصول را در ماه آبان سال جاری (نوامبر) با قیمت ۲۰۰ دلار در بازار عرضه خواهد کرد.

پیش از این هم شرکت سونی فعالیت‌های بسیاری در زمینه طراحی و تولید هدفون‌های باکیفیت داشته است.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه