[CES 2016] سونی با یک دستگاه عجیب، گذشته را به آینده گره زد

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سونی

سونی در نمایشگاه CES‌ امسال محصولات زیادی برای معرفی نداشت. اما در این میان این شرکت یک سیستم استریوی PS-HX500 معرفی کرد که می‌تواند صفحه‌های گرامافون را به فایل‌های موسیقی دیجیتالی با رزولوشن بالا تبدیل کند.

سونی در نمایشگاه CES 2016 چندان پرفروغ نبود. این شرکت در این رویداد به معرفی یک دوربین فیلم‌برداری ۴K، چند جفت هدفون با کیفیت صدای بالا و چند گجت ریز و درشت دیگر اکتفا کرد. در کنار این‌ها شاهد رونمایی از یک دستگاه جالب از سوی این شرکت بودیم. سونی دستگاهی ساخته که نه‌تنها قادر است موسیقی را از صفحه‌ی گرامافون پخش کند، بلکه در صورت نیاز محتوای آن را در قالب فایل روی کامپیوتر ذخیره کند.

سونی-۲

این دستگاه طراحی بسیار زیبایی دارد. سونی در PS-HX500 سعی کرده تکنولوژی‌های گذشته و آینده را با هم گره بزند. کاربر به کمک آن می‌تواند از موسیقی صفحات گرامافون خود، بک‌آپ دیجیتالی بگیرد و به‌عبارتی دیگر، آن‌ها را در قالب فایل‌های DSD و WAV‌ ذخیره کند.

سونی-۱

سونی PS-HX500 به یک اپلیکیشن موبایل و یک نرم‌افزار کامپیوتر مجهز شده که به کاربر اجازه می‌دهد تا فایل‌های ذخیره‌شده را ویرایش کند. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت این دستگاه در دست نیست. احتمالا این وسیله تا چند ماه دیگر به بازار عرضه می‌شود. باید دید که آیا این دستگاه مورد استقبال عموم قرار می‌گیرد یا خیر. لازم به ذکر است که در کشورهای اروپایی و آمریکایی هنوز صفحات گرامافون طرفداران زیادی دارند و بسیاری از مردم آرشیو آن‌ها را نگهداری می‌کنند.

منبع: Ubergizmo

CES_2016_Slider_Final

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar محمدرضا

    این دستگاه تو دیجی کالا موجود نمیشه؟
    مردیم از خماری…

  2. Avatar حمیدرضا

    نو آور ی این دستگاه تبدیل صفخه آنالوگ به یکی از حرفه ای ترین فایلهای صوتی های رزولوشن DSD است.
    امیدوارم دی جی این صفحه گردان رو هر چه زودتر مجود کنه

  3. Avatar علی

    سونی کارت درسته…..

  4. Avatar بهرام عباسی

    من این دستگاه رو با برند لنکو دیده بودم. شاید سونی چیز جدیدی اضافه کرده باشه بهش.
    از این لینک می تونید ببینید. لنکو برند اروپایی هست.
    http://www.lenco.com

  5. Avatar مصطفی

    از VR Sony خبری نشد ؟!!

    1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

      متاسفانه خیر.

  6. Avatar محمد

    سونی همیه یک برند در زمینه صوت تصویر و سرگرمی بوده این شرکت های نوپا چینی روی هر وسیله یه وافای وصل کردن الکی نمایشگاه شلوغ کردن از اون ور هم ال جی و ساموسونگ خودشون نمیدون چی کار کنن مهم وسایل است فراگیر میشود آخه تو یخچال مانیتور ۳۲ اینچ میزارن !!
    ۴ تا محصول معرفی کنن که قابل استفاده باشد

    1. Avatar £saeid

      خخخ واقعلا منم موندم اون صفحه نمایش دقیقن چ نواوری هست ک دیدی کالا اون اینقدر بزرگ میکنه ولی کلا دیجی کالا عشق سامسونگ ولی ازینا بگزریم بازم سونی حرف اول و میزنه
      دیجی کالا نظر منو ثبت کن 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه