سونی یک گوشی جدید معرفی خواهد کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا این لحظه خبرهای زیادی درباره گوشی‌های جدید سونی منتشر شده است. گوشی‌هایی که هنوز به شکل رسمی معرفی نشده‌اند، اما می‌دانیم که تا مدتی دیگر شاهد معرفی آن‌ها هستیم.

به‌نظر می‌رسد که سونی قصد دارد گوشی‌ای به نام E5706 را معرفی کند.

به‌تازگی اطلاعاتی منتشر شده که به گوشی جدیدی به نام E5706 اشاره می‌کنند. دربخشی از این اطلاعات به این موضوع اشاره شده که این گوشی از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ بهره می‌برد. همچنین به‌نظر می‌رسد که این محصول جدید سونی از یک صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل برخوردار باشد. این احتمال هم وجود دارد که سونی از ۳ گیگابایت رم برای گوشی E5709 استفاده کرده باشد که سرعت خوبی را برای آن به همراه می‌آورد.
اطلاعات منتشر شده به این نکته اشاره کرده‌اند که سونی از یک دروبین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی استفاده کرده که به‌نظر می‌رسد تصاویر سلفی خوبی تهیه می‌کند. به احتمال زیاد این گوشی با اندروید ۵.۱ راهی بازار می‌شود.

sony-new-phone

باید به این موضوع اشاره کنیم که این اطلاعات به شکل رسمی از سوی سونی تایید نشده است و باید تا ماه آینده منتظر اعلام رسمی آن بمانیم. در چندسال گذشته شرکت سونی وضعیت خوبی را تجربه نکرده است و با ضررهای مالی زیادی مواجه بوده است. لازم به‌ذکر است که بخش زیادی از این ضررها مربوط به قسمت موبایل شرکت سونی می‌شود؛ اما این شرکت ژاپنی اعلام کرده که قصد ندارد از صنعت ساخت تلفن‌های همراه خارج شود و همچنان به ساخت تلفن‌های هوشمند جدید ادامه خواهد داد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه