سوپرمن هم لومیا ۹۵۰ دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سوپرمن

هنری کویل (Henry Cavill) هنرپیشه‌ی شخصیت سوپرمن (Superman) یکی از گوشی‌های لومیا ۹۵۰ را در اختیار دارد.

هنری کویل هنرپیشه‌‌ی شخصیت سوپرمن یکی از گوشی‌های لومیا ۹۵۰ را در اختیار دارد و به نظر می‌رسد که از آن بسیار راضی است.

هنری کویل هم یک گوشی لومیا ۹۵۰ در اختیار دارد و تصویر آن را منتشر کرده است. همچنین به‌نظر می‌رسد که او از این تلفن همراه هوشمند راضی بوده است. البته هنوز مشخص نیست کویل این تلفن همراه را خریداری کرده یا مایکروسافت آن‌را به او هدیه داده است.

کویل عکس تلفن همراه خودش را در اینستاگرام منتشر کرده و کامنت‌های جالبی هم در زیر این پست مشاهده می‌شود. برخی کاربران از این اقدام هیجان‌زده شده‌اند و برخی دیگر انتقادهای خودشان را نسبت به ویندوزفون بیان کرده‌اند.

هنری کویل

البته این اولین‌بار نیست که ابرقهرمان‌ها تلفن‌های همراه جدید را تبلیغ می‌کنند. «دنیل کریگ» (Daniel Craig) به عنوان شخصیت «جیمز باند» گوشی‌های سونی را تبلیغ می‌کند. از شخصیت «کاپیتان کرک» (Captain Kirk) برای تبلیغات گوشی‌های نوکیا استفاده شده، از شخصیت‌های Avengers هم برای گوشی‌های سامسونگ و از رابرت داونی جونیور ، شخصیت «مرد آهنی» (Iron Man) هم برای تبلیغ گوشی‌های HTC استفاده شده است.

تا این لحظه مشخص شده که سوپرمن طرفدار لومیا است و باید ببینیم که «بن افلک» (Ben Affleck) هنرپیشه‌ی جدید بتمن درباره‌ی این موضوع چه واکنشی از خودش نشان می‌دهد. به هر حال این دو نفر قرار است در فیلم Batman vs Superman بازی‌کنند و احتمالا باید شاهد نبرد تبلیغاتی تلفن‌های همراه هوشمند هم باشیم.

‌‌‌‌‌‌

منبع: Wm Power User

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar farid

    من و سوپرمن هم سلیقه ایم 🙂

  2. Avatar َAmir

    یعنی باور کنیم؟بازیگر جماعت کمتر از آیفون براش کسر شان داره!!

  3. Avatar علیرضا عابد

    تمام این مسایل به کنار اون متن متین خان دیدنیست.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه