سوپر گوشی برند جدید ZUK معرفی شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌تازگی شرکتی چینی و تازه تاسیسی به‌نام ZUK نخستین گوشی هوشمند خود را به‌طور رسمی معرفی کرده است. این شرکت به‌عنوان یکی از توسعه‌دهندگان موبایل در چین محسوب می‌شود که توسط لنوو پشتیبانی می‌شود.

روز گذشته یک شرکت تازه تاسیس چینی به‌نام ZUK نخستین گوشی هوشمند خود با نام ZUK Z1 را به‌طور رسمی معرفی کرد.

همان‌طور که می‌دانید لنوو یک شرکت رایانه‌ای چینی و چند ملیتی است که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی و دیگر تجهیزات دیجیتالی در دنیا محسوب می‌شود. نام این گوشی هوشمند ZUK Z1 است که در آن از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بهره گرفته شده است. این محصول با قابی فلزی و ضخامت ۸.۹ میلی‌متر طراحی و تولید شده است. لازم به‌ذکر است که شرکت ZUK‌ دلیل ضخامت این گوشی را استفاده از یک باتری قدرتمند ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عنوان کرده است. این محصول قابلیت شارژ سریع را دارد که یکی از ویژگی‌های خوب آن محسوب می‌شود.

ZUK-Z1-2

شرکت ZUK در نخستین گوشی هوشمند خود از سیستم‌عامل اندروید ۵.۱ در کنار رابط کاربری ZUI بهره گرفته است. توان پردازشی این محصول از طریق یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۱ تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های گوشی Z1 باید به ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی غیرقابل ارتقا اشاره کرد. شرکت ZUK در زیر صفحه‌نمایش این محصول از یک دکمه لمسی U-Touch با قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی حسگر اثرانگشت بهره گرفته است. همچنین کاربران می‌توانند از این دکمه به‌عنوان میان‌بر برای دسترسی سریع به بعضی اپلیکیشن‌ها استفاده کنند.

لازم به‌ذکر است که شرکت سازنده این گوشی قصد دارد کاورهای مخصوصی را برای گوشی جدیدش مشابه آن‌چه ال‌جی برای مدل‌های G3 و G4 عرضه کرده بود را در اختیار کاربران قرار دهد. به‌گفته شرکت ZUK کاربران با استفاده از این کاور می‌توانند بدون باز کردن قفل گوشی، یک ساعت مجازی عقربه‌ای را روی کاور مشاهده کنند. البته لازم به‌ذکر است که کاور ارایه شده از سوی ال‌جی امکان مشاهده اطلاعات و ویژگی‌های بیش‌تری را برای کاربران فراهم می‌کرد.

ZUK-Z1-3

در گوشی Z1 یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور IMX214 سونی همراه با لرزش‌گیر اپتیکال و دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی قرار داده شده است. همچنین این محصول قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه اینترنت ۴G LTE و USB Type-C را دارد. براساس اخبار منتشر شده، قرار است این محصول با قیمت ۲۸۵ دلار عرضه شود.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه