سیانوژن می‌خواهد گوگل را کنار بگذارد

۲۴ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سیانوژن یکی از بهترین رام‌های موجود برای گوشی‌های اندرویدی است. شرکت سیانوژن اندروید خاص خودش را برای گوشی‌های مختلف عرضه می‌کند که تا این لحظه با استقبال خوبی هم از سوی کاربران مواجه شده است. حتی گوشی وان‌پلاس وان هم با اندروید سیانوژن راهی بازار شده است.

شرکت سیانوژن قصد دارد تا چند سال آینده نرم‌افزارهای گوگل را به کلی از سیستم عامل خودش کنار بگذارد.

 

براساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده، این شرکت قصد دارد تا ۲ یا ۳ سال آینده دیگر از نرم‌افزارهای گوگل روی سیستم عامل خودش استفاده نکند. در حال حاضر هم این شرکت برخی از برنامه‌های گوگل را با نرم‌افزارهای دیگر عوض کرده که از بین آن‌ها می‌توان به نرم‌افزار ایمیل و تقویم اشاره کرد. این شرکت به تازگی به جای استفاده از دستیار صوتی Google Now از دستیار صوتی شرکت مایکروسافت که کورتانا نام دارد برای سیستم عامل خودش استفاده کرده است.
مدیرعال شرکت سیانوژن در مصاحبه‌ای گفته که آن‌ها قصد دارند تا چند سال آینده استفاده از نرم‌افزارهای گوگل در سیستم عامل خودشان را به صفر کاهش دهند. او گفته، درحالی که کاربران آن‌ها از سرویس‌های گوگل بسیار راضی هستند و همه از آن‌ها استفاده می‌کنند، قصد دارد با نرم‌افزارهای جدید حق انتخاب بیشتری به ‌آن‌ها بدهد.
سیانوژن قصد دارد با این کار خودش را به عنوان یک شرکت مستقل معرفی کند که برای توسعه سیستم عامل اندروید به گوگل نیازی ندارد. مدیرعامل این شرکت گفته است که سیانوژن فصل جدیدی در سیستم عامل اندروید به وجود خواهد آورد.

cyanogen-os-google-2

سیانوژن نسخه رایگانی از سیستم عامل اندروید است که به شکل خاص برای گوشی‌های مختلف عرضه می‌شود. این سیستم عامل در قالب ROM برای پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌شود و کاربران می‌توانند آن را روی گوشی خودشان نصب کنند.

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. عارف

    لطفا گوشی هایی با سیستم عامل سیانوژن واسه فروش تو سایت بذارین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه