گوگل نام Android Wear را به Wear OS تغییر داد

۲۵ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خبری که چند روز پیش به عنوان یک شایعه مطرح شده بود اوایل امروز توسط گوگل تایید شد که سیستم عامل Android Wear با نام تجاری جدیدی عرضه می‌شود. پلتفرم گوگل برای ساعت‌های هوشمند از همین امروز تحت عنوان Wear OS کارش را ادامه می‌دهد. سیستم عاملی که استفاده از آن برای همه کار ساده‌ای و بیتشر روی گجت‌های پوشیدنی مثل ساعت‌های هوشمند نصب می‌شود.

این تغییر نام بیش از ۵۰ ساعت هوشمندی را که با سیستم عامل Android Wear عرضه شده بودند را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این نام جدید قرار است تکنولوژی و دیدگاه گوگل را بهتر بازتاب بدهد. خود شرکت هم در یک پست در وبلاگش به این موضوع اشاره کرده است: «همان‌طور که تکنولوژی و مشارکت‌مان در طول زمان تکامل یافته، کاربران‌مان هم پیشرفت کرده‌اند. سال ۲۰۱۷ از هر سه نفری که صاحب ساعت هوشمند Android Wear بودند از آیفون استفاده می‌کردند. از آنجایی که رویداد Baselworld هفته آینده برگزار می‌شود و در آن محصولات جدیدی نشان داده خواهد شد، تصمیم گرفتیم نام جدیدی انتخاب کنیم. نامی که بازتاب بهتری از تکنولوژی و جهان‌بینی‌مان باشد و مهم‌تر از همه انعکاسی از همه مردمی که ساعت‌های ما را به دست می‌کنند.»

گوگل به توسعه دادن Wear OS ادامه خواهد داد و شمایل جدید و بهبودهایی در این پلتفرم پوشیدنی اعمال می‌کند. در حقیقت گوگل ادعا کرده که:«ما حتی کارهای هیجان‌انگیزتری پیش‌رو داریم.»

ادعایی که بر طبق آن بنظر می‌رسد احتمالا شاهد شگفتی‌های جدیدی در خط تولید گوگل خواهیم بود.

منبع: phonearena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه