شباهت زیاد HTC One A9 به آیفون در تصاویر لو رفته

۱۹ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

 تصاویری لو رفته از گوشی HTC One A9 به لطف OnLeaks@، افشاگر توییتری، منتشر شد که شباهت این گوشی به آیفون را تایید می‌کند.

شرکت HTC می‌خواهد یک گوشی هوشمند جدید معرفی کند که تاکنون شایعات و تصاویر مختلفی از آن در اینترنت منتشر شده است. اخیرا هم OnLeaks@، افشاگر توییتری، تصاویر لو رفته‌ی جدیدی از گوشی HTC One A9 در صفحه‌اش منتشر کرده که این گوشی اندرویدی را از زوایای مختلف نشان می‌دهد. ظاهر HTC One A9 بسیار آشنا به نظر می‌رسد.

تصاویر لو رفته نشان می‌دهند که در طراحی آن تا حدودی زیادی از آیفون ۶ الگو گرفته شده است. این گوشی یک بدنه‌ی آلومینیومی با گوشه‌های منحنی دارد و خطوطی پلاستیکی برای آنتن در آن تعبیه شده‌اند. دوربین هم کمی از بدنه بیرون زده و جایگاه سیم‌کارت و کارت حافظه‌ی microSD در کنار دستگاه قرار دارند. در قسمت پایین گوشی هم سوراخ‌های بلندگویی که مشابه آن را قبلا دیده‌ایم، به چشم می‌خورد.

البته باید به این نکته دقت کنیم که اول HTC بود که از کانال‌های پلاستیکی آنتن‌ در یک بدنه‌ی آلومینیومی استفاده کرد. پیش از این هم تصاویری لو رفته بود که رنگ‌های مختلف بدنه‌ی فلزی گوشی HTC One A9 را نشان می‌داد.

htc-one-a9-shots

این تصاویر همچنین نشان می‌دهند که HTC در اولویت‌هایش تغییراتی به وجود می‌آورد. بلندگوهای استریو که در قسمت جلوی دستگاه قرار داشتند، در A9 دیده نمی‌شوند. به جای آن، بلندگوها به قسمت پایین گوشی منتقل شده‌اند و حسگر اثر انگشت هم در قسمت جلو جای گرفته است.

مشخصات فنی HTC One A9 هنوز معلوم نیست، اما شایعات نشان می‌دهند که این گوشی، میان‌رده‌ خواهد بود. در هر صورت، اطلاعات دقیق A9 روز بیست و هشتم مهر ماه مشخص خواهد شد. در این روز HTC از جدیدترین گوشی‌های هوشمندش رونمایی خواهد کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Twitter

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar S.Kiano

    درسته که اوضاع مالی اخیر hTC خیلی بد و ضعیف شده ولی متاسفانه طراحی های اخیر این شرکت هم به همون نسبت و به شکل عجیبی بد و ضعیف شده… چند سال پیش (از زمان به بازار اومدن hTC HD2 به بعد) تا اولین نسل hTC One طراحی های این شرکت واقعا منحصر به فرد و خیره کننده بود و اکثر مدل ها واقعا جذاب بودن ولی اخیرا بخش دیزاین این کمپانی واقعا معلوم نیست داره چکار میکنه و از One M8 به بعد ((فقط)) دارن درجا میزنن. امیدوارم این کمپانی که روزی گوشی های فوق العاده جذابی مثل Sensation XE ، Sensation XL و One M7 و… تولید میکرد باز هم به اون روزا برگرده وگرنه ورشکستگی یا در بهترین حالت واگذار شدنش به شرکتهای دیگه (مثل واگذاری نوکیا به مایکروسافت) حتمی هستش.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه