شرکت BLU فبلت Pure XL را با سخت‌افزاری قدرتمند معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت BLU از سال ۲۰۰۹ فعالیت خودش را در زمینه ساخت تلفن‌های همراه آغاز کرده است. گوشی‌های این شرکت که قیمت مناسبی دارند، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته‌اند.

فبلت Pure XL از یک پردازنده ۸ هسته‌ای و صفحه نمایش QHD بهره می‌برد.

 

شرکت BLU که تا کنون ۲۵ میلیون تلفن همراه در بیش از ۴۰ کشور به فروش رسانده، به تازگی از محصول جدید خودش به نام Pure XL رونمایی کرده است. این فبلت از یک صفحه نمایش ۶ اینچی با کیفیت QHD بهره می‌برد. بدنه یک‌پارچه این محصول از فلز تشکیل شده و با قیمت ۳۴۹ دلار به فروش می‌رسد.
از دیگر مشخصات این فبلت می‌توان به ۳ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و یک دوربین اصلی ۲۴ مگاپیکسلی اشاره کرد. دوربین این گوشی با دیافراگم F 1/2.3 عرضه شده و به فلش دوگانه و تکنولوژی تشخیص صورت مجهز شده است. دوربین این گوشی می‌تواند با کیفیت ۴K فیلم‌برداری کند. یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی هم در جلوی Pure XL قرار گرفته است.

PureXL-2

شرکت BLU از چیپ‌ست ۶۴ بیتی Helio X10 که یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت ۲ گیگاهرتز دارد، برای این محصول استفاده کرده است. فبلت Pure XL از سنسور اثر انگشت که پایین دوربین اصلی قرار گرفته بهره می‌برد. این محصول که ۹.۶ میلی‌متر ضخامت دارد، از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کند و یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده است. فبلت Pure XL با اندروید ۵.۱ راهی بازار می‌شود و از کارت حافظه با حجم ۶۴ گیگابایت پشتیبانی می‌کند.
این گوشی از تاریخ ۷ مهر ماه به فروش می‌رسد.

PureXL-3 PureXL-4

منبع: GSM Arena

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه