شماره مدل گوشی ال‌جی G5 معلوم شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اخیرا جزییاتی مربوط به گوشی هوشمند ال‌جی G5 به بیرون درز کرده است. براساس این اطلاعات، پرچم‌دار بعدی شرکت ال‌جی شماره مدل LG-H830 خواهد داشت. با توجه به این که گوشی ال‌جی G4 شماره مدل‌اش LG-H810 است، این شماره‌ به نظر درست می‌رسد. اطلاعات لو رفته همچنین نشان می‌دهند که روی این دستگاه سیستم عامل اندروید ۶.۰ نصب شده است.

براساس جدیدترین شایعات مربوط به ال‌جی G5، این دستگاه یک بدنه‌ی فلزی خواهد داشت. نمایشگر ۵٫۵ اینچی آن وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل دارد. یک نمایشگر کوچک هم در قسمت بالای دستگاه قرار دارد. این نمایشگر کوچک هم مثل ال‌جی V10 وضوح تصویر ۱۶۰ در ۱۰۴۰ پیکسل خواهد داشت و نوتیفیکیشن‌ها، اطلاعات باتری، وضعیت آب و هوا و زمان را نشان می‌دهد. همچنین با استفاده از آن می‌توان به راحتی به میان‌برها دسترسی پیدا کرد و اپلیکیشن‌ها را باز کرد. در پیکره‌بندی این دستگاه از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده شده که با یک پردازنده‌ی چهارهسته‌ای و پردازنده‌‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ همراه است. رم آن ۳ گیگابایت ظرفیت دارد و حافظه‌ی داخلی آن هم ۳۲ گیگابایت است.

ال‌جی G5

احتمالا شاهد دو دوربین در پشت این دستگاه خواهیم بود که یکی از آنها ۱۶ مگاپیکسل است. یک اسکنر اثر انگشت هم در پشت گوشی قرار دارد. دوربین جلویی هم ۸ مگاپیکسل است. باتری آن ۲۸۰۰ میلی‌آمپرساعت ساعت ظرفیت دارد و جداشدنی است. اگرچه این باتری نسبت به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ال‌جی G4 کوچک‌تر شده، اما ویژگی Doze اندروید ۶.۰ به افزایش عمر باتری دستگاه کمک خواهد کرد.

ال‌جی دعوت‌نامه‌ای برای یک رویداد مطبوعاتی در دوم اسفند ماه به رسانه‌ها فرستاده است. احتمالا ال‌جی G5 همان موقع رونمایی خواهد شد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar younes

    عالیه اگه بخواد شرکت ال جی اینجوری پیش برای چند سال اخیر فکر کنم گوشی اتمی هم چند دیگه بیاد به بازار…

  2. Avatar مهران

    من خودم G3 دارم و چون دیدم فرقی زیادی با G4 نداره پارسال عوض نکردم گوشیم رو ، چند وقتی بود داشتم اخبار G5 رو دنبال میکردم که امسال بخرمش ولی با این اطلاعاتی که الان دادید (باتری ۲۸۰۰ ، رم ۳ ، حافظه داخلی ۳۲ ) یکم از خریدش دلسرد شدم چون همه این مشخصات رو گوشی منم داره تازه باتریشم ۲۰۰ میلی آمپر بیشتره فقط پردازنده اش یکم ضعیف تره و جنسش بدنه و دوربین و حسگر هم نداره
    حالا من بازم امیدوارم این اخبار غلط باشه و G5 اون چیزی که انتظار دارم باشه تا بگیرمش وگرنه مجبورم برم سمت کمپانی های اپل یا سامسونگ

    1. Avatar احسان نیک

      مهران جون چرا بری دور اپل و سام اشغالی اگر نظر منو میخوای منم مبخواستم جی۵ بگیرم چون گوشیهای ال جی بسیار با کیفیتن اما واس خاطر باتری کمی نا امید شدم ولی الان انتخاب بهتری دارم و ۱۰۰ درصد میگیرمش حتی اگر شده قاچاق وقت کردی مشخصات
      LeTv Max Pro بخون قولیه حرف نداره

  3. Avatar عمو مجید

    نه دیگه الجی خراب کرد! مخصوصا راجع به ظرفیت باتری و مقدار حافظه های رم و رام ! باتریش اگه بازم ٣۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت بود بازم به نظر من پسرفتی بود واسه الجی حالا این ٢۰۰ تا هم از جی ۴ کمتر داره. قابلیت دوز رو هم بهش خوش بین نیستم.چون پردازنده ٨٢۰ خیلی قدرتمنده. بهینه سازی های نرم افزاری هرچقدر هم پیشرفت کنن حداقل بازم اون تعداد کلان پیکسل گرسنه ی صفحه نمایش انرژی میخوان واسه روشن بودن! حالا اگه مثل جی ۴ نسخه ی دوسیمکارتش هم بیاد دیگه باتری خیلی میره رو اعصاب! همچنین حافظه داخلی باید ۶۴ گیگ میشد و رم هم ۴ گیگ. این کم بودن رم و رام همیشه عذابی بوده واسم! همیشه دغدغه ی نصب برنامه داریم که مبادا تعداد منوها از ۶-٧ صفحه بیشتر بشه و دوباره ارورها شروع شه! میشه نوت ۵ خرید با رم ۴ گیگ و حافظه ی داخلی ۶۴ گیگ ولی خب اون مموری اکسترنال نمیخوره، پردازنده ش قدیمیه و خودم هم شخصا از سامسونگ خوشم نمیاد. فعلا با این جی ۴ که دستمه خیلی راحتم ولی اگه جی ۵ همینجوری باشه که اطلاعاتش درز کرده، با فاکتورهایی که من مدنظر دارم و سیاست های معاصر کمپانی های سازنده، موبایل آینده م از مارک هووآی خواهد بود چون حافظه ی داخلی ۶۴ گیگ میزنه و وارد ایران هم میشه، قیمتش همیشه رقابتی بوده، جدیدا خیلی شیک طراحی میکنه و اکثرا فلز یکپارچه میزنه واسه بدنه. ولی با تمام این اوصاف خیلی دوست داشتم موبایل آینده م از سونی بود. برند سونی رو عاشقشم ولی هیچیش با نیازهای من همخونی نداره! دوربینش همیشه بیش از حد مبالغه میشه. حاشیه اطراف صفحه نمایش خیلی زیاده! بدنه شیشه س که اصلا و اصلا خوشم نمیاد! قیمتش مثل تلوزیوناش خیلی بالاتر از رقباس، سونی جان فدات شم ما دوستت داریم ولی خب خودتم یکم حرکت کن از قافله عقب نمون!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه