شوخی جدید اپل با ویندوز

۱۲ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت‌های بزرگ مانند اپل، مایکروسافت و گوگل در زمینه‌های مختلف با یکدیگر رقابت می‌کنند و همیشه دست به‌کارهای مختلفی می‌زنند تا محصولات خودشان را در جایگاه بهتری نسبت به سایر شرکت‌ها قرار دهند. به‌تازگی شرکت اپل در سایت خودش لوگوی سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت را به شکل جدیدی نشان داده است.

شرکت اپل در اقدامی جدید لوگوی ویندوز را در سایت خودش تغییر داد.

اگر به‌تازگی به سایت اپل و قسمت پشتیبانی آن مراجعه کرده باشید، حتما لوگوی محصولاتی که این شرکت از آن‌ها پشتیبانی می‌کند را مشاهده کرده‌اید. لوگو‌ی سیستم‌های ‌عامل iOS، OS X، سرویس ابری iCloud و سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت در این قسمت مشاهده می‌شوند. همه چیز درباره این لوگوها درست است تا زمانی که لوگوی ویندوز را مشاهده می‌کنید. اپل به‌جای استفاده از لوگوی رسمی ویندوز، یک پنجره در ظاهر واقعی خودش را قرار داده است. درحالی که به احتمال زیاد اپل از اینکه کاربران با دیدن لوگوی ویندوز دچار شک و تردید می‌شوند خوشحال است، هنوز دلیل این کار را اعلام نکرده است. مایکروسافت، اپل را به استفاده از لوگوی رسمی خودش در کنار سایر محصولات این شرکت مجبور نکرده است؛ اما اپل به‌جای استفاده از لوگوی ویندوز از المان دیگری استفاده کرده که به این سیستم‌عامل اشاره می‌کند.

apple-windows-logo

این اقدام اپل می‌تواند یک شوخی با شرکت مایکروسافت باشد که قصد دارد در روز سه‌شنبه محصولات جدیدش را معرفی کند.

منبع: Support.Apple.com

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar ترانه

    چه حرکت غیر حرفه ای از اپل

    1. Avatar عبداله رضوی

      البته شاید هم حرفه ای
      خانم ترانه درغرب و مخصوصاً امریکا معنی شوخی و فرهنگ شوخی بسیار فرق داره با معنی شوخی و نزاح در کشورهای شرق و مخصوصاً ایران
      بهر حال این رو میشه گذاشت به حساب علاقه ی وافر اپل به منوهای تخت و دو بعدی

    2. Avatar مصطفی

      واقعا غیر حرفه ای

  2. Avatar دانیال مرشدلو

    این عکس قدیمیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه