شیائومی گوشی Mi 4c را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اوایل سال ۲۰۱۵ بود که شرکت شیائومی گوشی Mi 4i را در کشور هند عرضه کرد. براساس اطلاعات منتشر شده، این شرکت از امروز گوشی Mi 4c را در کشور چین راهی بازار کرده است.

گوشی Mi 4c از ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک صفحه نمایش Full HD بهره می‌برد.

هر دو گوشی‌ Mi 4c و Mi 4i از سیستم عامل اندروید بهره می‌برند و ظاهری مانند گوشی‌های فلزی دارند؛ اما بدنه یکپارچه این محصولات از جنس پلیکربنات ساخته شده‌ است. به همین دلیل قیمت کمی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. برای گوشی Mi 4c از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. براساس اطلاعات منتشر شده، این محصول با قیمت ۲۰۴ دلار به فروش می‌رسد. باید به این موضوع اشاره کرد که گوشی شیائومی Mi 4c هر چیزی که از یک تلفن‌همراه می‌خواهید را به همراه دارد. این گوشی از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه باتری ۳۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده است. روی این گوشی USB-Type C دیده می‌شود.

xiaomi-mi4c-2

گوشی Mi 4c یک مدل دو سیم‌کارته هم خواهد داشت و نرم‌افزاری روی آن قرار گرفته که گوشی را به یک کنترل از راه دور برای وسایل مختلف تبدیل می‌کند. شرکت شیائومی گفته که قرار گرفتن حرف C در آخر نام این محصول ارتباطی با نام کشور چین (China) ندارد و حرف C به معنای ارزان (Cheap) است. این محصول یک مدل دیگر هم دارد که از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و ۲۳۵ دلار قیمت دارد.
تلفن‌همراه هوشمند Mi 4c از ۱ مهر ماه در کشور چین عرضه می‌شود.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar احسان

    عالیه. واقعا ازش راضیم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه