شیائومی یک گوشی جدید با ۲ گیگابایت رم عرضه خواهد کرد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس اخبار منتشر شده، شیائومی در تاریخ ۲۲ مرداد (۱۳ آگوست) مراسم ویژه‌ای را در کشور چین برگزار خواهد کرد. در ابتدا شنیده شده بود که شیائومی قصد دارد در این مراسم از نسل هفتم رابط کاربری جدیدش با نام MIUI 7 و فبلت Redmi Note 2 رونمایی خواهد کرد. اما به‌نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد مدل جدیدی از گوشی هوشمند Redmi 2 را هم با نام Redmi 2 Prime معرفی و روانه بازار کند.

شیائومی قصد دارد مدل جدیدی از گوشی Redmi 2 را با نام Redmi 2 Prime در بازارهای هند معرفی و عرضه کند.

البته لازم به‌ذکر است که این گوشی تنها در بازارهای هند عرضه خواهد شد. شیائومی گوشی هوشمند Redmi 2 را اوایل سال جاری به‌طور رسمی معرفی و عرضه کرده بود. لازم به ذکر است که شیائومی در گوشی هوشمند Redmi 2 Prime از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره گرفته است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند باید به یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با کیفیت ۷۲۰p، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با فلش LED، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی و یک باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. شیائومی در این محصول از سیستم‌عامل اندورید ۴.۴ کیت‌کت و رابط کاربری MIUI 6 استفاده کرده است. همچنین توان پردازشی این گوشی از طریق یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۴۱۰ همراه با پردازنده چهار هسته‌ای Cortex-A53 با سرعت ۱.۲ گیگاهرتزی تامین می‌شود.

redmi-2-prime

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه