صفحه نمایش ۱۷٫۳ اینچی ساخت ژاپن تصاویر ۸K پخش می‌کند

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

وضوح تصویر ۴K به‌تازگی به یک استاندارد تبدیل شده و مضامین تصویری مختلف با این کیفیت راهی بازار می‌شوند. البته برخی شرکت‌ها مانند دل و اپل محصولاتی را تولید کرده‌اند که از وضوح تصویر ۵K بهره می‌برند. به‌تازگی یک شرکت تولید کننده صفحه نمایش در کشور ژاپن محصولی را با وضوح تصویر ۸K تولید کرده است.

یک شرکت ژاپنی به‌تازگی صفحه نمایش ۱۷٫۳ اینچی با کیفیت ۸K ساخته است.

صفحه نمایش‌های ۸K محصولات جدیدی به حساب نمی‌آیند و تا این لحظه تلویزیون‌های مختلفی با این کیفیت راهی بازار ‌شده‌اند. شرکت شارپ مدتی پیش اعلام کرد که تلویزیون ۸۵ اینچی خودش را با کیفیت ۸K به‌زودی راهی بازار می‌کند.

یک شرکت سازنده صفحه نمایش در کشور ژاپن به‌تازگی یک LCD در اندازه ۱۷٫۳ اینچ ساخته که از وضوح تصویر ۸K بهره می‌برد. کاربران می‌توانند در این محصول تصاویری با دقت تصویر ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل را مشاهده کنند. این LCD که از بسیاری از مانیتورها کوچک‌تر است، کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد.

البته اندازه ‌آن باعث شده که نتوان متوجه تفاوت کیفیت تصویر در فایل‌هایی با وضوح ۴K، ۵K یا ۸K شد. به‌هر حال ساخت چنین محصولی هیجان‌انگیز است. شرکت سازنده اعلام کرده که LCD آن‌ها برای کارهای ویدیویی، پزشکی و بازی کردن قابل استفاده خواهد بود. این صفحه نمایش قرار است در نمایشگاه CEATEC 2015 که هفته آینده برگزار می‌شود، به نمایش دربیاید. به احتمال زیاد در این نمایشگاه اطلاعات بیشتری درباره این محصول منتشر خواهد شد.

منبع: Uber Gizmo

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه