اپل می‌خواهد صفحه نمایش گوشی‌های‌اش را خودش بسازد

۲۴ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حال حاضر، اپل برای ساخت صفحه‌ی نمایش دستگاه‌های‌اش، به شرکت‌های مختلفی مثل سامسونگ، شارپ یا Japan Display روی می‌آورد. با توجه به اینکه اپل اصولا علاقه دارد تمام بخش‌های دستگاه‌های‌اش را خودش ساخته باشد، احتمال اینکه این شرکت بخواهد خودش هم صفحه نمایش بسازد کم نیست.

چند وقت پیش هم شایعه‌ای مبنی بر استفاده از صفحه نمایش‌های OLED در دستگاه‌های آینده‌ی اپل منتشر شده بود.

خبرگزاری «بلوم‌برگ» (Bloomberg) این اطلاعات جدید را منتشر کرده است. طبق گفته‌های این خبرگزاری، اپل خط تولیدی مخفی در تایوان راه انداخته است که مشغول ساخت صفحه نمایش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هستند. خبرگزاری بلوم‌برگ می‌گوید که در حال حاضر حداقل ۵۰ مهندس و طراح مشغول توسعه‌ی تکنولوژی‌های لازم صفحه نمایش برای آیفون و آیپدهای جدید هستند. بر اساس گزارش منتشر شده، اپل می‌خواهد صفحه نمایش‌هایی سبک‌تر، باریک‌تر و روشن‌تر از صفحه نمایش‌های فعلی‌اش بسازد.

چند وقت پیش هم شایعه‌ای مبنی بر استفاده از صفحه نمایش‌های OLED در دستگاه‌های آینده‌ی اپل منتشر شده بود و تخمین زده می‌شود اپل بخواهد صفحه نمایش‌های خود را بر پایه‌ی این تکنولوژی بسازد.

با تمام این اوصاف، انتظار دیدن این تکنولوژی‌های جدید را حتی در آیفون‌های سال آینده نداریم و احتمالا فعلا باید چند سالی را تا دیدن پردازنده‌ی گرافیکی اپل یا صفحه‌ی نمایش‌اش صبر کنیم.

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محمدرضا

    من کاری به فن های اپل و شرکت های دیگه ندارم با اینکه طرفدار اپل نیستم بدون تعصب میگم اپل محصولات با کیفیت و خوبی تولید میکنه ولی واسه ما ایرانیا که اکثرا قشر متوسط جامعه هستیم و با نرخ جهانی ماهی ۴۰۰ دلار هم در امد نداریم و با این همه محدویت های این شرکت برای ایران و حتی تحریمهای که واسه ایران هست خرید محصولات اپل اقتصادی نیست .

    وگر نه واسه ما که فقط مصرف کننده ایم هرچه محصول رده بالاتر و با کیفیتر و با قیمت مناسب باشه خیلی خوبه هیچکس بدش نمیاد محصول با کفیت و رده بالا داشته باشه البته من قصد توهین به بقیه شرکت ها رو ندارم محصولات شرکت های دیگه هم عالین کلا هرچی ارزونتر در بیاد و کفیت بالایی داشته باشه واس ما ایرانیا عالیه.

    1. Avatar حامد

      درست میگى دوست عزیز. ولى اکثر کشور هاى دنیا درامد ۴٠٠ دلار را دارن. حتى کوبا ٢٠ دلار در ماه
      خیلى نباید ناشکر بود
      من خودم ایفون ۶ دارم. درامدم هم ٣٠٠ دلار هست
      اما میشه از تکنولوژى دور نموند.
      از طرفى شرکت هاى جدید هم گوشى هاى ارزون میزنن. مثل سامسونگ و هواوى. صادقانه بگم فرق چندانى نیست. به عنوان مصرف کننده غیر حرفه اى تفاوت عجیبى نمیبینم. ولى در کل ایفون ارزش افزوده زیادى داره. دو سال بیشتر دوام میاره. لوگو معروف و لوکسى داره. افت قیمت کمتر و انحصارى تر. کمى منصفانه ببینیم میفهمیم که ارزش هزینه میلیونى کردن رو داره. چون قراره دو سال بیشتر عمر کنه و صرفه جویى داشته باشه.
      به امید اون روز که ایران هم گوشى با کیفیت بسازه و انشالله اون هارو نقد و بررسى کنیم

      1. Avatar علی جوادی

        دوست عزیز برندهایی مثل سامسونگ و سونی و ال جی و اچ تی سی و…محصولات بالارده ای به مراتب بهتر و باکیفیت تر از اپل دارن و قیمت اونها هم تفاوت چندانی نداره…این تفاوت قیمت در ایران مشهوده و به دلیل عدم وجود نمایندگی در ایران…وگرنه اگه اپل نمایندگی در ایران داشته باشه قیمت محصولاتش حتی گاهی پایین تر از بقیه برندها خواهد بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه