آیا اپل در آیفون بعدی از یک صفحه نمایش خمیده استفاده می‌کند؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا قبل از عرضه گلکسی S6 اج توسط سامسونگ، گوشی‌های مختلفی با صفحه نمایش‌های خمیده راهی بازار شده بودند؛ اما محصول جدید سامسونگ توانست نظرها را به سمت خودش جلب کند. گوشی گلکسی S6 اج با محبوبیت زیادی مواجه شده و حتی فروش آن از مدل معمولی گلکسی S6 بیشتر شده است. به‌نظر می‌رسد که شرکت اپل هم علاقه‌زیادی به استفاده از صفحه نمایش‌های خمیده در محصولاتش دارد و کارهایی را در این زمینه انجام داده است.

اپل در سال ۲۰۱۳ پتنتی را ثبت کرده که به استفاده از صفحه نمایش خمیده در آیفون‌های بعدی اشاره می‌کند.

به‌تازگی اطلاعاتی منتشر شده که به ثبت پتنت ساخت صفحه نمایش خمیده از سوی اپل اشاره می‌کنند. البته این صفحه نمایش خمیده با آن چیزی که سامسونگ در گوشی‌هایش استفاده کرده متفاوت است. با توجه به اطلاعات منتشر شده، این صفحه نمایش به شکلی خواهد بود که اپل می‌تواند به وسیله آن آیفون بعدی را به شکل یک استوانه تولید کند. همین موضوع باعث می‌شود که گوشی جدید این شرکت بزرگ‌تر از اندازه واقعی به‌نظر برسد. در این پتنت گفته شده که صفحه نمایش قابل انعطاف است و در برابر ضربه و فشار مقاوم خواهد بود. در تصویر منتشر شده از این پتنت می‌توان به دکمه‌های تنظیم صدا اشاره کرد که روی صفحه نمایش خمیده قرار گرفته‌اند. حتی در این تصویر مشخص شده که این صفحه نمایش می‌تواند به شکلی ساخته شود که آیفون‌های بعدی به یک محصول تقریبا استوانه‌ای تبدیل شوند.
این پتنت در سال ۲۰۱۳ ثبت شده و می‌توان این نتیجه را از آن گرفت که اپل فعلا قصد ندارد محصولی با صفحه نمایش خمیده تولید کند. البته می‌توان امیدوار بود که در آینده شاهد چنین محصولی باشیم.

منبع: Uber Gizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه