صندلی پوشیدنی به کمک جراحان می‌آید

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Wearable Chair Archelis

صندلی پوشیدنی «آرکلیس» (Archelis) برای فعالیت‌هایی مانند جراحی ساخته شده که افراد باید مدت زمان زیادی روی پا بایستند.

صندلی پوشیدنی آرکلیس برای عمل‌های جراحی بسیار طولانی مدت ساخته شده است.

کارهای زیادی وجود دارد که افراد باید برای انجام دادن آن‌ها مدت زمان زیادی روی پا بایستند. این کار اگر زیاد انجام شود، موجب به خطر افتادن سلامتی می‌شود. به‌طور مثال خیلی‌ها باید پشت میز بایستند و به کارهای مختلف رسیدگی کنند. این موضوع در جراحان بیش از پیش دیده می‌شود. این افراد باید ساعت‌های زیادی را سرپا بمانند تا عمل خودشان را به پایان برسانند. به همین دلیل یک شرکت ژاپنی محصولی به نام آرکلیس را به وجود آورده که یک صندلی پوشیدنی است. از آنجایی که یک عمل جراحی ساده می‌تواند چند ساعت طول بکشد، این صندلی کاربردهای مختلفی پیدا می‌کند. افراد می‌توانند به راحتی روی صندلی بنشینند و برای چند ساعت کارهایی که می‌خواهند را انجام دهند.

این صندلی پوشیدنی توسط شرکت Nitto ساخته شده که در شهر «یوکوهاما» (Yokohama) واقع شده است. البته این شرکت محصول جدید خودش را با همکاری دانشکده‌ی مهندسی پزشکی «چیبا» (Chiba)، شرکت «هیرواکی نیشیمورا» (Hiroaki Nishimura) و شرکت «ژاپن پولیمر تکنولوژی» (Japan Polymer Technology) ساخته است.

هنوز درباره‌ی تاریخ عرضه و قیمت این صندلی پوشیدنی چیزی اعلام نشده؛ اما به احتمال زیاد در تابستان سال ۲۰۱۶ راهی بازار خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده درباره‌ی این محصول را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع:‌ Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. رضا

    سلام
    ایده بسیار خوبیه
    این صندلی رو از کجا میشه تهیه کرد؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه