سونی طراحی خسته‌کننده گوشی‌هایش را تغییر می‌دهد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی‌های سونی طرفداران سرخت خودشان را دارند، اما همین طرفداران سر سخت نسبت به طراحی گوشی‌های اکسپریا شکایت دارند. درواقع طرفداران سونی طراحی چند سال آخیر گوشی‌های اکسپریا را دوست ندارند. در حالی که شرکت‌های بزرگ سازنده موبایل مثل اپل، سامسونگ و ال‌جی سعی می‌کنند که گوشی‌های جدیدشان را با صفحه‌های نمایش بزرگ و بدون حاشیه تولید کنند، سونی همچنان به تولید گوشی‌های اکسپریا با لبه‌های بسیار زیاد در بالا و پایین گوشی ادامه می‌دهد. حالا شایعه شده که این شرکت قصد دارد طراحی جدیدی را برای گوشی‌های جدیدش در نظر بگیرد و دیگر قصد ندارد از طراحی فعلی که OmniBalance نام داشت استفاده کند.

 

در واقع از چند وقت پیش شایعه شده بود که گوشی جدید صفحه نمایشی بزرگ و بدون حاشیه دارد و خیلی‌ها فکر می‌کردند که این شرکت گوشی‌های جدیدش که قرار بود در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شوند را با این مدل صفحه نمایش راهی بازار خواهد کرد. در حالی که این اتفاق رخ نداد شایعات می‌گویند که در MWC 2018 شاهد رونمایی از گوشی‌های جدید سونی با طراحی جدید خواهیم بود. گفته شده این طراحی جدید Mirai نام دارد.

حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که سونی چگونه دورباره می‌خواهد در دنیای موبایل خودنمایی کند.

منبع: esato
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar امیر اسدی

    ولی خداییش کارکردن با گوشی هایی که حاشیه بالا و پایین دارند خیلی راحت تره، چون صفحه نمایش معمولا بزرگه، وقتی به قسمت های بالا و پایین دسترسی پیدا میکنی، کف دست از حاشیه به عنوان تکیه گاه استفاده میکنه، ولی وقتی حاشیه وجود نداره، مثل آیفونx مثلا بخوایی برنامه های توی بار پایین رو باز کنی به نظر میاد باید با دو دست کار کنی باهاش چون توضیع وزن نامناسبش باعث میشه بالای گوشی سنگین تر بشه و وقتی مایل به بیرونه احتمال افتادنش هست. البته نظر شخصیه منه.

    1. Avatar بنیامین

      جالبه ایفون ایکس هنوز به بازار نیومده شما در مورد توزیع وزن نامناسبش نظر میدی:)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه