ظاهر ویندوز ۱۰ تغییر می‌کند

۱۷ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

چند وقتی می‌شود که شایعات به تغییر ظاهر ویندوز ۱۰ اشاره می‌کنند. به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد یکسری تغییرات در شکل و شمایل آخرین نسخه از سیستم عامل ویندوز ایجاد کند. به احتمال این تغییرات اواخر سال ۲۰۱۷ و در پاییز امسال به سیستم عامل ویندوز اضافه می‌شوند و مایکروسافت بعد از عرضه‌ی به‌روزرسان Creator’s Update ویندوز ۱۰ این کار را انجام می‌دهد.

تا این لحظه چند تصویر مختلف از تغییرات ظاهری ویندوز ۱۰ دیده بودیم. که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

امروز هم یک تصویر جدید منتشر شده که مربوط به منوی استارت جدیدی می‌شود که برای این سیستم عامل در نظر گرفته شده است. به نظر می‌رسد که منوی استارت جدید با افکت  transparency جدیدی همراه شده و کاشی‌های زنده‌ی این قسمت هم تغییراتی را شاهد بوده‌اند. تصویری که در ادامه می‌توانید آن را ببینید:

projectneonstartmenu-1

منابع نزدیک به مایکروسافت گفته‌اند که این تصویر ایده‌ی این شرکت برای ایجاد تغییرات در ظاهر ویندوز ۱۰ را نشان می‌دهد و شاید تغییرات نهایی به این شکل نباشند. مثلا در این عکس تصویری هم از برنامه‌ی Snapchat روی ویندوز ۱۰ دیده می‌شود. باید به این موضوع اشاره کنیم که برنامه‌ی Snapchat نسخه‌ ویندوز ۱۰ ندارد. انتظار داریم که اطلاعات بیشتر در این زمینه ماه آینده در مراسم مخصوص مایکروسافت منتشر شود.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar sina

    هرروز بهترازدیروز با این اپدیتا خدا میدونه به کجا میرسه اما برای ما که ویندوز اورجینال استفاده نمیکنیم چ فایده:((

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه