عذرخواهی هکرها از تارانتینو

۱۰ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دست‌اندرکاران انتشار غیرقانونی و پیش از موعد نسخه‌ی لو رفته‌ی فیلم «هشت نفرت‌انگیز» (The Hateful Eight) از کارگردان این فیلم عذرخواهی کردند.

عده‌ای هستند که کارشان آپلود کردن غیرقانونی و بدون مجوز فایل‌ها و به ویژه آثار فیلم و موسیقی روی اینترنت است. تمام این فایل‌ها به طور رایگان توسط هر کاربری قابل دانلود هستند. این عمل بر ضد قانون کپی رایت بوده و با این حال دیده نشده که افراد دست‌اندرکار در انتشار غیرقانونی فایل‌ها به خاطر این کار از کسی عذرخواهی کنند.

هویت مردی که نسخه‌ی لو رفته را تهیه کرده، ناشناس باقی مانده است.

برای اولین بار تیم Hive-CM8 از آپلود نسخه‌ی لو رفته‌ی فیلم هشت نفرت‌انگیز قبل از اکران‌اش در سینماها از کارگردان این فیلم، «کوئنتین تارانتینو» (Quentin Tarantino) عذرخواهی کردند.

آن‌ها اعلام کردند قصدشان این بوده که دیدن فیلم را برای کسانی که پول خرید بلیت سینما را ندارند ممکن کنند.

هویت مردی که نسخه‌ی لو رفته را تهیه کرده، ناشناس باقی مانده است. قرار بود این نسخه به دست تهیه‌کننده‌ی (بازسازی) فیلم Point Break برسد.

کسانی که نسخه‌ی لو رفته را آپلود کرده‌اند، ضمن عذرخواهی ادعا کرده‌اند که این کار شایعه‌ها و بحث‌هایی به راه می‌اندازد که باعث خواهد شد فیلم فروش بهتری در گیشه‌ها داشته باشد و این به نفع تارانتینو و سایر عوامل فیلم است.

جالب است که ابراز تاسف این افراد فقط به خاطر لو دادن این یک فیلم بوده و برای آپلود سایر فیلم‌ها به همین ترتیب متاسف نیستند.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar مسافر

    متن رو دوباره بخون منظورش کسانی که قدرت خرید بلیت رو ندارن بود نه قیمت بلیت اگه بلیت نیم دلار هم باشه باز هم کسانی هستن که همین نیم دلار رو نمیتونن بدن

    1. Avatar مهدی

      اونوقت چجوری میتونن دانلودش کنن وقتی همون نیم دلارو ندارن؟

  2. Avatar علی

    یعنی بلیت سینمای اونا اینقدر گرونه؟؟؟
    اینقدر که یه نفر که پول خریدنش رو نداره بشینه دانلود کنه؟؟
    ?

    1. Avatar سیاوش

      خیلی گرون نیست ولی ارزون هم نیست. تا ۴۰-۵۰ تومن راحت قیمتش بالا میره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه