عذرخواهی اپل با باتری ۲۹ دلاری

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
عذرخواهی اپل

چند روز پیش خبری منتشر شد که بر اساس آن مشخص شده بود چرا سرعت آیفون کم می‌شود. در این گزارش اعلام شده بود اپل به خاطر مشکل باتری گوشی‌های قدیمی‌تر در آپدیت‌های نرم‌افزاری سرعت پردازنده آیفون‌های قدیمی‌تر را کم می‌کند. شرکت اپل این موضوع را تایید کرده و گفته این کار را به خاطر ترغیب مشتریان به عوض کردن باتری انجام داده است. باوجوداین شرکت اپل اخیرا به خاطر این موضوع عذرخواهی کرده و گفته برای جبران این مسئله یک پیشنهاد خوب برای مشتریانش دارد. صاحبان آیفون ۶ می‌توانند تنها با ۲۹ دلار باتریشان را عوض کنند و یک باتری نو بخرند. این در حالی است که قیمت باتری اصلی این گوشی ۷۹ دلار است و درواقع اپل ۵۰ دلار به مشتریانش تخفیف داده است.

از روز اول سال ۲۰۱۸ (۱۱ دی ماه امسال) تا پایان ۲۰۱۸ این امکان برای کاربران فراهم می‌شود. یکی از سخنگویان اپل گفته احتمالا با افزایش تقاضا از سوی مشتریان تعداد بیشتری باتری لازم داریم و ممکن است در حال حاضر تعداد محدود باشد اما می‌خواهیم از همین امروز تعویض باتری را شروع کنیم.

این در حالی است که  رقبای اپل با طعنه زدن به اپل مثل سامسونگ، موتورولا، ال‌جی، اچ‌تی‌سی از اقدام این شرکت به نفع خود بهره برده‌اند. باید ببینیم این اخبار و البته عذرخواهی اپل چه تأثیری بر فروش آیفون دارد. تعویض باتری آیفون ۶ و مدل‌های بعدی باعث می‌شود این گوشی‌ها بتوانند با قدرت و بدون احتمال خاموش شدن به کار خود ادامه دهند.

البته باید تاکید کنیم تنها در کشورهایی که نمایندگی رسمی اپل هست امکان تعویض باتری با این قیمت وجود دارد.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علیرضا خردمند

    گویا تنه اپل هم به شرکت های ایرانی مخصوصا خودروسازها خورده…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه