عرضه‌ی بازی Age of Empires: World Domination برای اندروید و iOS

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت در همکاری با استودیوی بازی‌سازی ژاپنی KLab Games بازی Age of Empire: World Domination را برای دستگاه‌های موبایل عرضه کرده است.

نسخه‌ی iOS این بازی فعلا برای عده‌ی محدودی ارایه شده.

سال گذشته اعلام شده بود که بازی محبوب Age of Empires: World Domination به دستگاه‌های موبایلی راه خواهد یافت، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. هرچند اگر شما از طرف‌داران بازی‌های استراتژی هستید، حتما خوشحال خواهید شد که بدانید مایکروسافت با همکاری استودیوی بازی‌سازی KLab Games بازی Age of Empires: World Domination را رسما، هم برای سیستم عامل اندروید و هم برای iOS منتشر کرده است.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که نسخه‌ی iOS این بازی فعلا برای عده‌ی محدودی ارایه شده و براساس گزارش‌ها، در حال حاضر فقط در اپ استور کشورهای سنگاپور و فیلیپین می‌توان آن را دانلود کرد. به احتمال زیاد، این بازی در نهایت به بازارهای دیگر هم راه خواهد یافت. بنابراین اگر در اپ استور اپل آن را پیدا نکردید، ناراحت نشوید، چرا که به موقع‌اش می‌توانید آن را دانلود کنید.

برای کسانی که با Age of Empires آشنا نیستند توضیح می‌دهیم که این بازی، یکی پر‌طرف‌دارترین عنوان‌های بازی استراتژی هم‌زمان (RTS) برای کامپیوترهای شخصی است که توسط مایکروسافت منتشر شده. حالا تجربه‌ی همین بازی محبوب استراتژی به دستگاه‌های موبایل آورده شده با این امید که به اندازه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر شخصی، از آن استقبال شود. البته ممکن است رابط کاربری لمسی همان میزان تسلط و کنترلی را که موس و کیبورد ارایه می‌دهد، در اختیار کاربر قرار ندهد. اما اگر شما به بازی‌های استراتژی هم‌زمان علاقه دارید، بد نیست که Age of Empires: World Domination را امتحان کنید.

دانلود این بازی رایگان است، اما طبیعتا خرید درون برنامه دارد. برای دانلود نسخه‌ی اندروید آن می‌توانید به پلی استور گوگل بروید.

منبع: Touch Arcade

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. علی

    سلام
    این بازی خیلی وقت پیش برای وین فون عرضه شد و استقبال خیلی خوبی هم داشت
    از نظر ساختار و گرافیک و روند بازی بسیار از بازی کلش پیشرفته تره و از بازی کردن خسته نمیشید در ضمن صحنه های وحشتناک نداره همه چی آروم و زیبا طراحی شده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه