کنسول NES Classic دوباره تولید و وارد بازار می‌شود

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
NES Classic

کمتر از دو سال گذشته بود که نینتندو کنسول کلاسیک NES Classic را وارد بازار کرد؛ کنسولی که ۳۰ بازی قدیمی Nintendo Entertainment System را در خودش جای داده بود و با قیمتی بسیار خوب به فروش می‌رسید. چند روزی بیشتر از عرضه‌ی NES Classic طول نکشید تا این کنسول دیگر در فروشگاه‌ها پیدا نشود. نینتندو هم خبر داد که قرار نیست دوباره این کنسول را تولید کنند.

در کنار عرضه‌ی دوباره‌ی NES Classic، نینتندو در ژاپن یک نسخه‌ی ویژه از کنسول Mini Famicom هم عرضه خواهد کرد.

نینتندو خبر داده است که می‌خواهد دوباره NES Classic را وارد بازار کند. این کنسول کلاسیک دوباره از روز ۲۹ ژوئن در فروشگاه‌ها قابل خرید خواهد بود. البته با استناد به میزان فروش این کنسول به هنگام عرضه‌اش و تقاضای بالایی که برای آن وجود دارد، پیش‌بینی می‌کنیم حتی زودتر از عرضه‌ی رسمی کنسول، این بار جدید هم در قالب پیش‌فروش‌ها به اتمام برسد.

در کنار عرضه‌ی دوباره‌ی NES Classic، نینتندو در ژاپن یک نسخه‌ی ویژه از کنسول Mini Famicom هم عرضه خواهد کرد. این نسخه‌ی ویژه‌ی کنسول مینی فامیکام با همکاری نشریه‌ی شونن جامپ (Shonen Jump) و به مناسبت سالگرد پنجاه سالگی این نشریه عرضه می‌شود و بازی‌های داخل آن هم با مدل معمولی مینی فامیکام فرق می‌کند.

موفقیت بسیار زیاد کنسول NES Classic نینتندو را برانگیخت تا سال گذشته مدل مینی و کلاسیک کنسول Super Nintendo را هم عرضه کند. کنسول SNES Classic هم در مدت بسیار کوتاهی از بازار ناپدید شد.

در ادامه ویدیویی از نسخه‌ی ویژه‌ی فامیکام مینی برای‌تان قرار داده‌ایم.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه