شارژر سریع و بی‌سیم سامسونگ به‌زودی عرضه می‌شود

۳۱ مرداد ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
شارژ بی‌سیم

مسلما بسیاری از افراد دوست دارند که گوشی خود را به صورت بی‌سیم شارژ کند، زیرا علاوه بر این که راحت‌تر است، جنبه‌ی زیبایی هم دارد. کابل‌های شارژ در گوشه و کنار میز یا اتاق منظره را نامرتب می‌کنند.

شرکت سامسونگ شارژر بی‌سیم سریع را مختص گوشی‌های گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس معرفی کرد.

اما معرفی دستگاه‌های شارژدهی بی‌سیم این مشکل را رفع کرده و محیط اطراف را آراسته می‌کنند؛ و هیچ بعید نیست که در آینده کاملا جایگزین کابل‌ها شوند. در همین راستا، سامسونگ اخیرا شارژ بی‌سیم سریعی را مخصوص دو گوشی جدید رده‌بالایش معرفی کرده است. این دستگاه در جریان کنفرانس اخیر معرفی نشده بود.

EP-PN920TBEGUS_1_600

به نظر می‌رسد، این شارژر برای گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس طراحی شده است. سامسونگ وعده داده که با جفت کردن هر یک از این دو دستگاه با شارژر، سرعت شارژ بیشتر خواهد بود؛ که ظاهرا ۱.۴ برابر سرعت شارژدهی بی‌سیم عادی است.
البته که در این شارژر بی‌سیم از تکنولوژی Qi استفاده شده، بنابراین حتی اگر گوشی سامسونگ ندارید، می‌توانید برای شارژ کردن گوشی خود از این شارژر استفاده کنید، البته مشروط به اینکه با تکنولوژی Qi سازگاری داشته باشد. اما آن دستگاه‌ها از ویژگی شارژ سریع بهره‌مند نخواهند شد، زیرا به جز نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس، گوشی‌های دیگر سخت‌افزار مورد نظر برای شارژ سریع را ندارند.
تکنولوژی شارژ بی‌سیم فعلا در مراحل اولیه قرار دارد به همین این دستگاه ارزان نیست و قیمت ۶۹.۹۹ دلار برای آن در نظر گرفته شده است. زمان دقیق تاریخ عرضه‌ی آن مشخص نشده و سامسونگ به گفتن coming soon بسنده کرده است.

منبع: Samsung

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه