عرضه‌ی ۲۶ میلیون گوشی ZTE در نیمه اول سال ۲۰۱۵

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ZTE، یکی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان است. به‌تازگی آمارهایی در خصوص عرضه محصولات این شرکت در نیمه اول سال ۲۰۱۵ منتشر شده است.

شرکت ZTE، یکی از تولیدکنندگان چینی گوشی‌های هوشمند در جهان است. به‌تازگی آمارهایی از این شرکت منتشر شده است. براساس این آمارها، شرکت ZTE در نیمه اول سال ۲۰۱۵، حدود ۲۶ میلیون گوشی هوشمند روانه بازار کرده است.

براساس این آمارها، شرکت چینی ZTE در نیمه اول سال ۲۰۱۵، حدود ۲۶ میلیون گوشی هوشمند را روانه بازار کرده است. به‌گفته این شرکت، این تعداد گوشی، نزدیک به ۳۹ درصد از گوشی‌های پرچمدار در بازار را تشکیل می‌دهد.

این در حالی است که شرکت ZTE در مقایسه با سال گذشته بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است. البته نکته جالب در خصوص این آمارها، عرضه بیش از ۴۱ درصد از این گوشی‌ها در بازار آمریکا است. البته پیش‌بینی‌های شرکت چینی ZTE در مورد عرضه گوشی‌های هوشمند خود در سال ۲۰۱۵، از ۸۰ میلیون به ۶۰ میلیون کاهش پیدا کرده است.

ZTE1

لازم به‌ذکر است که این آمارها تنها دو هفته پس از انتشار یک گزارش در مورد موفقیت‌های شرکت شیائومی منتشر شده است. براساس این گزارش شیائومی دومین شرکت‌ چینی فعال در حوزه ساخت گوشی‌های هوشمند در جهان است. همچنین براین اساس شرکت شیائومی در نیمه اول سال ۲۰۱۵، بیش از ۳۵ میلیون گوشی هوشمند را در بازار عرضه کرده است.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه