عرضه‌ی Okami برای PS4 و Xbox One تایید شد

۲۲ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

از بین دو سه شایعه‌ای که چند روز پیش درباره‌ی عرضه‌ی دوباره‌ی چند بازی منتشر شده بودند، یکی به حقیقت پیوسته است. کپ‌کام خبر از عرضه‌ی بازسازی Okami داده است. این بازی به صورت فیزیکی و دیجیتالی روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

کپ‌کام بازی Okami HD را با قیمت بسیار پایین ۲۰ دلار روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد کرد.

بازسازی Okami قرار است روی کامپیوتر، پلی‌استیشن۴ پرو و ایکس‌باکس وان ایکس با وضوح تصویر ۴K اجرا می‌شود. بازی‌کننده‌ها این امکان را دارند که از بین دو نسبت تصویر کشیده و نسبت تصویر اصلی، یکی را انتخاب کنند.

بازی‌کننده‌ها در Okami نقش یکی از خدایان افسانه‌ای ژاپن را برعهده می‌گیرند. «آماتراسو» یکی از خدایان ژاپن است که بدنی شبیه به یک گرگ دارد. او در Okami با هدف بازگرداندن دنیایی پر از شر، با ماجراجویی‌های مختلفی روبرو می‌شود. بازی داستان‌های مختلف اساطیر ژاپن را بازگو می‌کند و از نظر ظاهری هم تمام و کمال شبیه به نقاشی‌های قدیمی ژاپنی (Sumi-e) دارد.

بازی Okami را خالق «دویل می کرای» و «بایونتا» یعنی «هیدکی کامیا» ساخته است. به نظر می‌رسد که بایونتا هم قرار است همین زودی‌ها روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود. بازی Okami برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ روی کنسول پلی‌استیشن۲ عرضه شده بود.

کپ‌کام بازی Okami HD را با قیمت بسیار پایین ۲۰ دلار روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد کرد. تاریخ عرضه‌ی بازی ۱۲ دسامبر اعلام شده است.

می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویر ۴K منتشر شده از Okami HD را ببینید.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه