عکاس حرفه‌ای با آیفون ۶s Plus به بازی فوتبال رفت

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«اندرو وبر» (Andrew Webber) از عکاسان حرفه‌ای ورزشی است. کارهای او را تا به حال در نشریه‌هایی مثل Sports Illustrated، مجله‌ی ESPN و هم‌چنین USA Today دیده‌ایم. او اخیرا به جای دوربین‌اش، با یک آیفون ۶s Plus اقدام به ثبت تصاویر یک بازی فوتبال کرده است.

یکی از عکاسان ورزشی، تصمیم گرفته است تا به جای دوربین‌ها و لنزهای بزرگ‌اش، یک بازی فوتبال را با آیفون ۶s Plus عکس‌برداری کند.

می‌توانید در ادامه با دیدن عکس‌ها توانایی عکس‌برداری آیفون ۶s Plus را در محیط‌های تاریک و در وضعیتی که همه چیز در حال حرکت است بسنجید.

تصاویری که در پایین می‌بینید، مربوط به بازی تیم Denver Broncos در مقابل تیم Detroit Lions است. عکس‌ها مطمئنا به پای DSLR و لنز ۱۲ هزار دلاری که وبر پیش از این استفاده می‌کرده نمی‌رسند، اما با این حال توانایی بالای عکس‌برداری آیفون جدید را به تصویر می‌کشند.

وبر می‌گوید: “زمانی که تصویربرداری را روی حالت ISO 1600 قرار دادم، انگار عکس‌های روی فیلم گرفته شده بودند و نویز داشتند؛ اما باز هم کیفیت عکس‌ها من را به شدت شگفت‌زده کرد. قابلیت لرزش‌گیر داخلی گوشی هم به گرفتن عکس‌های بهتر کمک زیادی می‌کند.”

iPhonePictures_2 iPhonePictures_3 iPhonePictures_4 iPhonePictures_5 iPhonePictures_6 iPhonePictures_7

منبع: GottaBeMobile

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ترانه

    چه باحال

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه