امکان استفاده از عکس شخصی به ایکس‌باکس وان اضافه شد

۲۶ تیر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت از فروردین ماه گذشته در حال آزمایش ویژگی عکس پروفایل دلخواه برای ایکس‌باکس وان بود. در این ویژگی کاربران می‌توانند عکس دلخواه خودشان را به عنوان تصویر پروفایل انتخاب کنند. حالا این ویژگی در اختیار همه قرار گرفته و کاربران با به‌روزرسانی کردن داشبور ایکس‌باکس وان می‌توانند از آن استفاده کنند. گیمرها می‌توانند از عکس شخصی به عنوان تصویر پروفایل، Gamerpicهای مختلف و حتی تصویر پس‌زمینه در کلوب‌های مختلف استفاده کنند. این ویژگی روی ایکس‌باکس وان، ویندوز ۱۰ و اپلیکیشن ایکس‌باکس روی iOS و اندروید بهره ببرند.

در این به‌روزرسان جدید امکانات جدیدی هم به برنامه Mixer اضافه شده است. در حال حاضر سه دوست در شبکه ایکس‌باکس لایو می‌توانند یک بازی را به صورت همزمان برای افراد مختلف استریم کنند.

این امکان هم در اختیار گیمرها قرار گرفته تا بتوانند یک کنترلر را به یک پروفایل خاص متصل کنند. در این حالت کاربران با روشن کردن کنترلر مخصوص خودشان با یک راست با پروفایل‌شان وارد ایکس‌باکس می‌شوند.

تغییراتی هم در اپلیکیشن ایکس‌باکس روی گوشی‌های موبایل به وجود آمده تا کاربران بهتر بتوانند در این برنامه را هم در اتباط باشند.

منبع: Xbox

‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه