فبلت جدید لنوو معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند ماه پیش بود که شایعه‌ی ساخت یک فبلت جدید از سوی لنوو منتشر شده بود. حتی در آن زمان سازمان TENNA کشور چین به این موضوع اشاره کرده بود که لنوو درحال ساخت یک فبلت ۶.۸ اینچی است. 

 

شرکت لنوو به تازگی یک فبلت ۶.۸ اینچی را معرفی کرده است.

 

به‌تازگی شرکت لنوو از این فبلت (Phablet) رونمایی کرد. این محصول که Lenovo Phab Plus نام دارد، درحال حاضر تنها در کشور چین عرضه می‌شود. لنوو قیمت Phab Plus را ۴۰۶ دلار اعلام کرده است. این فبلت ۶.۸ اینچی از صفحه نمایشی با وضوح تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد. لنوو برای این محصول از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۶۱۵ بهره گرفته که یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز و یک پردازنده گرافیکی Adreno 405 را در خودش قرار داده است. ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این فبلت به حساب می‌آیند. برای Phab Plus از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو استفاده شده است. یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری هم روی این گوشی دیده می‌شود. شرکت لنوو برای این فبلت از اندروید ۵ با رابط کاربری Vibe UI استفاده کرده است.

Lenovo-Phab-Plus

از دیگر ویژگی‌های Phab Plus می‌تواند به بلندگوهای استریوی قرار گرفته شده در آن اشاره کرد. این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به شبکه‌های ۳G و ۴G متصل شود. این محصول ۷.۶ میلی‌متر ضحامت و ۲۲۰ گرم وزن دارد. لنوو این گوشی را در چهار رنگ خاکستری، آبی، صورتی و نقره‌ای عرضه کرده است.

Lenovo-Phab-Plus2

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ali

    این ک آیفون … o-O

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه