مایکروسافت یک فروشگاه بزرگ در شهر نیویورک تاسیس می‌کند

۱۴ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت قصد دارد تا سه هفته دیگر یک فروشگاه بسیار بزرگ در شهر نیویورک تاسیس کند. موضوع جالب درباره فروشگاه جدید مایکروسافت این است که به شکل پیاده تنها ۵ دقیقه با فروشگاه اپل فاصله دارد. این اولین فروشگاه مایکروسافت در شهر نیویورک خواهد بود.

فروشگاه جدید مایکروسافت که در تاریخ ۴ آبان در شهر نیویورک افتتاح می‌شود، تنها ۵ دقیقه با فروشگاه اپل فاصله دارد.

مشتریان زمانی که وارد این فروشگاه می‌شوند می‌توانند محصولات مایکروسافت و شرکت‌های دیگری که دستگاه‌های ویندوزی عرضه می‌کنند را خریداری کنند. این فروشگاه ۶۷۰۵ متر مربع در پنچ طبقه خواهد بود. در این فروشگاه قسمت‌هایی در نظر گرفته شده که کاربران می‌توانند با مراجعه به آن‌ها محصولات جدید این شرکت را از نزدیک بررسی کنند. محصولاتی مانند تلفن‌های همراه لومیا، کنسول ایکس‌باکس وان و کامپیوترهایی با سیستم‌عامل ویندوز در این قسمت قرار خواهند گرفت. همچنین کاربران آموزش می‌بینند که چگونه باید از محصولات جدید مایکروسافت استفاده کنند و به تمام سوالات فنی آن‌ها پاسخ داده خواهد شد.

microsoft-store-1

مایکروسافت قصد دارد فروشگاه‌های دیگری را هم در کشورهای مختلف تاسیس کند. تا این لحظه مشخص شده که این شرکت قصد دارد در شهر سیدنی کشور استرالیا یک فروشگاه تاسیس کند. این شرکت گفته که می‌خواهد مراسم افتتاحیه باشکوهی را برای این فروشگاه‌ها برگزار کند. فروشگاه شهر نیویورک در تاریخ ۴ آبان و فروشگاه شهر سیدنی هم در تاریخ ۲۱ آبان افتتاح می‌شوند.
در حالی که این شرکت از سال ۲۰۰۹ فروشگاه‌های مختلفی را به وجود آورده، از سال ۲۰۱۴ تصمیم گرفت حضور پررنگ‌تری در این زمینه داشته باشد و به همین دلیل سعی کرده که فروشگاه‌های بزرگ‌تری را در شهرهای مختلف تاسیس کند.
مدیرعامل مایکروسافت گفته که با تاسیس فروشگاه‌های مختلف می‌توانند با مردم بیشتر در ارتباط باشند.

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه