فروش آیفون ارزان قیمت توسط اپل متوقف شد

۲۸ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نسل جدید گوشی‌های آیفون هر سال گران‌تر از سال قبل می‌شوند و به همین دلیل خیلی‌ها نمی‌توانند آن‌ها را بخرند. حتی خیلی‌ها هم منتظر یک تخفیف بزرگ هستند تا این گوشی‌ها را بخرند. به همین دلیل یکی از شعبه‌های اپل در کشور مالزی تصمیم گرفت برخی از محصولات اپل را با قیمت بسیار ارزانی بفروشد؛ اما به نظر می‌رسد که این شعبه اپل انتظار نداشت که با استقبال ۱۱ هزار نفر روبه‌رو شود.

این شعبه آیفون ۵s را با قیمت ۵۰ دلار می‌فروخت و آیپد را با قیمت ۷۷ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌داد. استقبال بالا از این قیمت باعث شد که اپل تمام سفارش‌هایی که این شعبه دریافت کرده بود را لغو کند. اپل در‌این‌باره از مدرم معذرت خواهی کرده و گفته که اصلا انتظار نداشته است که مردم اینقدر استقبال کنند.

شرکت اپل در ادامه به این موضوع اشاره کرد که از استقبال مردم بسیار متشکر است و سعی می‌کند که در آینده به شکل دیگری از آن‌ها قدردانی کند.

در ادامه تصویری را مشاهده می‌کنید که مربوط به هجوم مردم به شعبه مالزی اپل می‌شود.

منبع: appleinsider

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar علیرضا خردمند

    واقعا اپل داره هر روز غیر قابل اعتمادتر از قبل میشه…

    البته انتظار بالاتری از اپل هم نمی رفت…
    وقتی شخص استیو جابز سر بهترین دوستش و فرد شماره یک برنامه نویسی اپل یعنی استیو ووزنیاک کلاه میذاره و پول تمام قرار داد برنامه نویسی های استیو ووزنیاک رو برای خودش بر میداره انتظار بالاتری هم از این شرکت نمیره…

  2. Avatar سلام

    لقو == ???
    مدرم == ???

  3. Avatar javad

    اپل تمام سفارش هایی که این شعبه دریافت کرده بود را لقو (لغو) کند. اپل در این باره از مدرم (مردم) معذرت خواهی کرده…

    املا ۱۷ 🙁

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه