فروش Avengers: Infinity War از یک میلیارد دلار گذشت

۲۷ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فیلم Avengers: Infinity War

رکورد پرفروش‌ترین اکران هفته‌ی اول، تنها رکوردی نیست که قسمت جدید فیلم «انتقام‌جویان» به اسم خود ثبت کرده است. این طور که به نظر می‌رسد باید پشت سر هم منتظر رکورد شکنی این فیلم باشیم. فیلم Avengers: Infinity War توانسته است نام خود را به عنوان سریع‌ترین فیلمی که در تاریخ توانسته است فروشی یک میلیارد دلاری داشته باشد، ثبت کند.

فروش جهانی فیلم Avengers: Infinity War در تمام دنیا از یک میلیارد دلار گذشته است؛ آن هم فقط در ۱۱ روز.

فروش جهانی فیلم Avengers: Infinity War در تمام دنیا از یک میلیارد دلار گذشته است؛ آن هم فقط در ۱۱ روز. رکورد قبلی به دست قسمت هفتم مجموعه‌ی جنگ ستارگان یعنی Star Wars: The Force Awakens بود. این فیلم در ۱۲ روز توانسته بود به فروش جهانی ۱ میلیارد دلار برسد.

باید به این موضوع مهم هم اشاره کنیم که هنوز Avengers: Infinity War در کشور چین اکران نشده است؛ کشوری که حجم زیادی از فروش فیلم‌ها به آن بازمی‌گردد. این فیلم جدید مارول قرار است در روز یازدهم ماه جاری میلادی، یعنی کمتر از یک هفته‌ی دیگر، در چین اکران شود. می‌توانیم از همین حالا منتظر رشد چشم‌گیر فروش جهانی Avengers: Infinity War باشیم.

فیلم Avengers: Infinity War

فیلم Avengers: Infinity War هم‌چنین هفته‌ی گذشته رکورد پرفروش‌ترین اکران هفته‌ی اول ایالات متحده را با فروش ۲۵۰ میلیون دلاری به اسم خود ثبت کرد.

فیلم Avengers: Infinity War و دنباله‌ی آن که سال آینده اکران می‌شود، قرار است به قصه‌ی ده ساله‌ی فیلم‌های ابرقهرمانی مارول، که در سال ۲۰۰۸ و با فیلم «آیرون من» شروع شد، پایان دهد. تمام ابرقهرمان‌های مارول در فیلم Avengers: Infinity War کنار هم جمع شده‌اند تا در برابر بزرگ‌ترین ضدقهرمان کمیک‌های مارول یعنی «تانوس» (Thanos) بایستند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar shahin

    من هنوز منتظر نسخه بلوریش هستم بیاد خخخخ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه