فروش Nioh از یک میلیون نسخه گذشت

۹ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی Koei Tecmo و استودیوی بازی‌سازی «تیم نینجا» اعلام کردند که مجموع فروش دیجیتال و نسخه‌های فیزیکی بازی Nioh در تمام دنیا، از مرز یک میلیون نسخه گذشته است.

Nioh یک اکشن نقش‌آفرینی است و در زمان حکومت نوبوناگا در ژاپن اتفاق می‌افتد.

بازی Nioh که برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ معرفی شده بود، در ۱۹م بهمن ‌ماه سال جاری به طور هم‌زمان در تمام مناطق دنیا وارد بازار شد. این بازی که به طور انحصاری برای پلی استیشن۴ عرضه شده، تنها پس از دو هفته از عرضه‌ در بازار به فروش یک میلیونی رسیده است.

شرکت بازی‌سازی Koei Tecmo به عنوان تشکر از خریداران این بازی ژاپنی، یک زره طلایی رایگان به ‌نام Golden Nioh Armor را در بروزرسانی جدید Nioh در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تصویر زیر بخشی از آپدیت جدید این بازی (نسخه‌ی ۱.۰۴) را که در روز ۴ اسفند منتشر شده، نشان می‌دهد.

Nioh-Sales-One-Million_Armor

در آخر Koei Tecmo از تمامی کسانی که نتوانسته‌اند نسخه‌ی فیزیکی بازی را در بازار پیدا کنند، به خاطر تمام شدن این محصول، عذرخواهی کرد و گفت در تلاش برای تولید بیشتر نسخه‌های فیزیکی هستند.

اولین بسته‌ی الحاقی بازی Nioh با نام Dragon of The North در اردیبهشت ماه عرضه خواهد شد. بازی Nioh یک اکشن نقش‌آفرینی است و قصه‌ی اولین سامورایی غربی را در زمان حکومت نوبوناگا در ژاپن تعریف می‌کند. این بازی از سوی منتقدان مورد توجه بسیاری قرار گرفته و این موضوع، مطمئنا در استقبال زیاد بازی‌کننده‌ها از این بازی بی‌تاثیر نبوده است.

اگر می‌خواهید از Nioh بیشتر بدانید، می‌توانید به مجموعه مطالبی که درباره‌ی این بازی کار کرده‌ایم، نگاهی بیاندازید.

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه