فیدیباکس رونمایی شد: دسترسی رایگان به محتوای ۸ هزار کتاب در متروی تهران

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

«می خوای زودتر برسی؟ با موبایل کتاب بخون، راهتو کوتاه کن»

این جمله‌ای است که با ورود به ایستگاه مترو در کنار نام فیدیبو به چشم می‌خورد. کتابخانه آنلاین فیدیبو با راه‌اندازی دستگاه‌های فیدیباکس در متروهای تهران، یک اتفاق جذاب و خلاقانه را رقم زده است و از این پس هر شهروند می‌تواند در مکان‌های مجهز به فیدیباکس رایگان کتاب بخواند.

سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۹۶ هم‌زمان با دهه فجر، فیدیبو با همراهی دیجی‌کالا و شهرداری تهران دستگاه‌های فیدیباکس در مترو تهران را رونمایی کرد. این رونمایی با حضور مجید قاسمی مدیر فیدیبو، حمید محمدی مدیرعامل دیجی‌کالا و محمدعلی نجفی شهردار تهران در ایستگاه مترو میدان ولیعصر تهران انجام شد.

دستگاه فیدیباکس در ۲۲ ایستگاه مترو قرار گرفته و در حال حاضر ۱۷ دستگاه آن فعال است.

فیدیباکس یک گام روبه‌جلو برای فیدیبو

کتابخانه آنلاین فیدیبو بستری برای انتشار و مطالعه کتاب‌های الکترونیک و صوتی است. فیدیبو از سال گذشته به خانواده دیجی‌کالا پیوسته و حالا دیجی‌کالا سرمایه‌گذار اصلی این شرکت موفق است.

اپلیکیشن کتابخانه فیدیبو کار مخاطبان را برای کتاب خواندن راحت کرده و با طرح «کتابخانه‌ای به وسعت یک شهر» در راستای فرهنگ‌سازی کتاب‌خوانی یک گام جلوتر رفته است. در این طرح کافیست اپلیکیشن فیدیبو  را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و با اسکن OR کد اختصاصی خود یک ساعت زمان‌دارید تا هر کتابی که می‌خواهید مطالعه کنید.

۸۰۰۰ کتاب از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌ها روز ایران برای طرح «کتابخانه‌ای به وسعت یک شهر» انتخاب شده‌اند. در حال حاضر ۱۰۰۰ کتاب رایگان در طرح فعال هستند و طی روزهای مختلف کتاب‌های جدید روی فیدیباکس در دسترس هستند.

مجید قاسمی، مدیر فیدیبو در مصاحبه با دیجی‌کالا مگ گفت: «این طرح نمونه‌ای در دنیا ندارد و فیدیباکس برای اولین بار در دنیا در ایستگاه‌های مترو تهران قرار گرفته تا با ارائه‌ی رایگان کتاب‌های الکترونیکی، مخاطبان را به کتاب‌خوانی ترغیب کند. ما امیدواریم بتوانیم به‌زودی فیدیباکس را در مترو شهرهای دیگر ایران قرار دهیم. ما حتی از دو کشور دیگر در حوزه خاورمیانه پیشنهاد همکاری داشته‌ایم. در قدم بعدی قصد داریم مکان‌هایی که در آن افراد مجبورند ساعت‌ها به انتظار بنشینند، مانند مطب دکتر و بیمارستان‌ها را به فیدیباکس مجهز کنیم.»

اگر در ایستگاه‌های مترو با فیدیباکس مواجه شدید این فرصت را از دست ندهید و کتاب مورد علاقه‌تان را از بین هزاران کتاب فیدیبو پیدا کنید و به صورت رایگان بخوانید.

چطور از فیدیباکس استفاده کنیم؟

  1. آخرین نسخه فیدیبو را دانلود و نصب کنید.
  2. وارد اپلیکیشن شوید و علامت QR code (گوشه بالا سمت راست نمایشگر) را لمس کنید.
  3. روی تولید کد اختصاصی کلیک کنید تا برای شما یک کد اختصاصی ساخته شود.
  4. کد را مقابل چشم الکترونیک دستگاه فیدیباکس بگیرید.
  5. حالا وارد «کتابخانه مترو» می‌شوید و یک زمان‌سنج به مدت یک ساعت برای شما فعال می‌شود.

فراموش نکنید تنها یک ساعت زمان دارید و کتابخانه‌ی شما به اندازه‌ی ۵ کتاب فضا دارد. فیدیبو آخرین صفحه‌ای که خوانده‌اید برای شما نگاه می‌دارد. بعد از تمام شدن یک ساعت زمان، اگر کتاب را دوست داشتید می‌توانید با ۲۰ درصد تخفیف ویژه آن را بخرید و به کتابخانه همیشگی‌تان اضافه کنید.

به یاد داشته باشید کتاب‌های فیدیبو را می‌توانید هربار از همان‌جایی که خوانده‌اید روی اپلیکیشن موبایل و تبلت و یا نرم‌افزار فیدیبو روی کامپیوتر شخصیتان مطالعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد فیدیبو و ایستگاه‌های مترو مجهز به فیدیباکس می‌توانید به سایت فیدیبو مراجعه کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar نسترن

    شهر ما هم مترو داره. شیراز. برای ما هم فیدباکس بذارید.

  2. Avatar علیرضا خانی

    باید تشکر کرد از دیجی کالا و فیدیبو.. البته ای کاش تبلیغ بیشتر می شد تا عموم یاد بگیرن استفاده ازش رو.

  3. Avatar محمدرضا

    یه ایده ای که به ذهنم میرسه اینه که فیدیبو، واسه خوندن کتاب، شارژ رایگان به کاربرش بده و کاربر بتونه از اون برای خرید کتاب داخل فیدیبو، سفر متروی رایگان، خرید رایگان از دیجی کالا و … استفاده کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه