فیسبوک متوجه رفتارهای شما می‌شود

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همانطور که می‌دانید به اندازه تمام انسان‌هایی که در دنیا وجود دارند، حالت‌های روحی مختلف و اشکال خندیدن متفاوت وجود دارد. ممکن است شما با صدای بلند بخندید یا تنها لبخند بزنید یا حتی از Emojiها و شکلک‌های مختلف استفاده تا نوع خنده خود را مشخص کنید.

براساس اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد فیسبوک می‌تواند متوجه حالت‌های مختلف افراد در فضای آنلاین شود.

البته شاید شما هم از آن دسته افراد باشید که دوست دارند به جای خندیدن از LOL استفاده کنند. یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای نمایش خنده در دنیای مجازی نوشتن haha است. شرکت فیسبوک به‌تازگی اعلام کرده که بیش از ۵۱.۴ درصد مردم از نوشتن haha برای نشان دادن خنده خود استفاده می‌کنند. همچنین استفاده از شکلک‌ها هم ۳۳.۷ درصد را به خود اختصاص داده است. به گفته فیس‌بوک حتی برخی از کاربران از hehe برای خندیدن استفاده می‌کنند که آمار آن‌ها به ۱۳.۱ درصد می‌رسد. لازم به ذکر است که نزدیک به ۱.۹ درصد کاربران هم از LOL برای خندیدن استفاده می‌کنند.

البته این آمارها در مناطق مختلف دنیا متفاوت است. براساس آمارهای منتشر شده مردم برای استفاده از haha آن را به‌صورت شش حرف و hahaha می‌نویسند. همچنین مردم بیش‌تر از haha نسبت به hehe استفاده می‌کنند. البته به تازگی گروهی از مردم به استفاده از lolz هم روی آورده‌اند. باید به این موضوع اشاره کنیم که استفاده از شکلک‌ها در فضای آنلاین بسیار رواج دارد و بیش‌تر افراد برای خندیدن از شکلک‌های متنوع استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که ۵۰ درصد از افرادی که برای خندیدن از شکلک استفاده می‌کنند، تنها یک بار آن را ارسال می‌کنند. نکته جالب بعدی این است که خانم‌ها بیش‌تر از شکلک‌ها استفاده می‌کنند و آقایان دوست دارند بیش‌تر از haha یا hehe استفاده کنند. همچنین مردم در غرب آمریکا بیش‌تر از haha و hehe استفاده می‌کنند و شکلک‌ها در شرق آمریکا محبوب‌تر هستند.

منبع: Digital Trends

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه