فیلم سینمایی Hitman خراب کرد

۲۹ مرداد ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اینکه از روی بازی‌های کامپیوتری فیلم ساخته شود، اتفاق جدیدی نیست. از آن‌جایی که این فیلم‌ها نمی‌توانند شرایط بازی را به خوبی به‌نمایش در بیاورند، مورد توجه بازی‌کننده‌ها و مردم هم قرار نمی‌گیرند. 

 

به‌نظر می‌رسد که فیلم جدید Hitman آن‌طور که انتظار می‌رفت خوب از آب در نیامده است.

 

فیلم‌هایی مانند Resident Evil، مکس پین و شاهزاده پارسی از جمله فیلم‌هایی به‌حساب می‌آیند که از روی بازی ساخته شده‌اند و به هیچ عنوان نتوانستند مورد توجه علاقه‌مندان قرار بگیرند. حتی چند سال پیش هم یک فیلم از روی مجموعه بازی‌های Hitman ساخته شده بود و باز هم نتوانست با موفقیت مواجه شود.

hitmanmovie

 

به‌تازگی شاهد ساخته شدن فیلم جدیدی از روی مجموعه بازی‌های Hitman بودیم. فیلمی که قصد داشت ناکامی‌های فیلم قبلی را جبران کند و تجربه خوبی را برای علاقه‌مندان به مامور ۴۷ به ارمغان بیاورد. این فیلم که Hitman: Agent 47 نام دارد، به‌تازگی اکران شده و همان‌طور که انتظار می‌رفت نتوانسته نظر منتقدها را به سمت خودش جلب کند.
یکی از منتقدان سینما گفته است که این فیلم ترکیب بد و احمقانه‌ای از صحنه‌های اکشن و المان‌های علمی-تخیلی است.
بسیاری از منتقدان هم به این موضوع اشاره کرده‌اند که این فیلم صحنه‌های اکشن نه‌چندان خوبی را به‌نمایش در آورده و نمی‌تواند نظر مخاطب را به‌سمت خودش جلب کند. حتی این فیلم تمام پتانسیل مامور ۴۷ را از بین برده و قهرمان فیلم نتوانسته مانند شخصیت اصلی بازی ظاهر شود.
این فیلم تا این لحظه میانگین امتیازات ۲۹ از ۱۰۰ را از سایت Metacritic به‌دست آورده است.
لازم به‌ذکر است که سایت Metacritic از جمله منابعی است که میانگین امتیازات نقد‌های مختلف از فیلم‌های سینمایی را به نمایش در می‌آورد. هرچقدر میانگین امتیازات یک فیلم بالاتر باشد، آن فیلم از نظر منتقدان بهتر بوده است.

 

منبع: Video Gamer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه