فیلم لوگان دو روزه ۲۴۰ میلیون دلار فروخت

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین نعره‌ی «هیو جکمن» (Hugh Jackman) در نقش ولورین در تمام دنیا سر و صدا کرده است. فیلم «لوگان» (Logan) که قرار است آخرین باری باشد که هیو جکمن در نقش شخصیت ولورین بازی می‌کند، توانسته است در دو روز اول اکران خود، ۱۵۲.۵ میلیون دلار در خارج از ایالات متحده بفروشد. اگر این رقم را با فروش همین دو روز ایالات متحده که برابر با ۸۵.۳ میلیون دلار بود جمع کنیم، به عدد ۲۳۷.۸ میلیون دلار می‌رسیم؛ رقمی که اصلا برای یک فیلم با رده بندی سنی ۱۷ سال به بالا کم نیست.

بودجه‌ی ساخت فیلم لوگان بودجه‌ی ساختی برابر با ۹۷ میلیون دلار داشته است. این فیلم را «جیمز منگولد» کارگردانی کرده است؛ کسی که قسمت دوم از مجموعه فیلم‌های «ولورین» یعنی فیلم The Wolverine را در سال ۲۰۱۶ کارگردانی کرده بود. هیو جکمن در طول دو دهه ایفای نقش شخصیت ولورین را در مجموعه فیلم‌های ایکس‌من برعهده داشته است؛ طوری که او تا به امروز در ۹ فیلم نقش ولورین را بازی کرده است. هیو جکمن گفته است که لوگان، آخرین باری خواهد بود که او نقش ولورین را بر عهده می‌گیرد.

Logan-1

«کریس ارونسون»، مدیر توزیع شرکت فیلم‌سازی فاکس، درباره‌ی فروش بسیار خوب لوگان گفته است: “وقتی که می‌بینید فیلمی که رده بندی سنی آن R است، اکرانی به این خوبی دارد، می‌دانید که توانسته‌اید با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید.”

سینماهای گران‌تر بخش بزرگی از فروش لوگان را تشکیل داده‌اند. بیست میلیون دلار از فروش کل لوگان، در سینماهای IMAX بوده است.

تریلرهای فیلم لوگان را از اینجا ببینید.

منبع: Variety

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه