قابلیت پخش‌زنده به اینستاگرام اضافه می‌شود

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فیسبوک قابلیت پخش‌زنده را به شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک اضافه کرده بود که این امکان را به کاربران می‌داد تا ویدیوهای زنده روی صفحه‌ی خودشان منتشر کنند. این اتفاق برای افرادی که می‌خواستند یک موضوع را بسیار سریع در لحظه با افراد مختلف به اشتراک بگذارند بسیار جالب بود و خیلی هم از آن استقبال شد. حالا فیسبوک که مالک اینستاگرام به حساب می‌آید، قصد دارد ویژگی پخش‌زنده را به این شبکه‌ی اجتماعی اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو اضافه کند.

به احتمال زیاد قابلیت پخش‌زنده در آینده به Instagram اضافه می‌شود.

براساس اطلاعات منتشر شده از یک سایت روسی به نظر می‌رسد که اینستاگرام در حال آزمایش این ویژگی جدید است. حتی تصویری هم از این موضوع منتشر شده و به نظر می‌رسد که شکل کار کردن با آن مانند قسمت استوری‌های این شبکه‌ی اجتماعی باشد.

متاسفانه در حال حاضر چیز بیشتری از این ویژگی منتشر نشده؛ اما احتمال دارد که قابلیت پخش‌زنده در ابتدا به افراد مشهور داده شود. همچنین بعید نیست که مدت زمان ارسال ویدیوهای زنده هم محدود باشد. اینستاگرام و فیسبوک هنوز درباره‌ی این موضوع صحبت نکرده‌اند و به هیچ کدام از شایعات منتشر شده هم واکنش نشان نداده‌اند؛ اما قطعا در آینده شاهد اضافه شدن چنین ویژگی به اینستاگرام خواهیم بود.

منبع: Engadget

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar احسان

    جالب میشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه