قد کوتاه ریچارد هموند باعث نجات او از تصادف اخیر شد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

جیمز می و جرمی کلارکسون بارها و بارها قد کوتاه ریچارد هموند را در برنامه تاپ‌گیر سابق مسخره می‌کردند اما چه کسی فکر می‌کرد که روزی همین ویژگی هموند باعث شود از تصادفی خطرناک نجات پیدا کند و امروز زنده باشد!؟

سرعتش زیاد بود، ترمز کرد اما نگرفت و خودرو هم درنهایت منحرف شد و در دره‌ای مرتفع سقوط کرد. این ماجرای تصادف ریچارد هموند بود اما نه تمام آن. هنوز گزارش‌های موثقی منتشر نشده تا به طور قطع دلیل تصادف را روشن کنند؛ این که علت اصلی تصادف چه بوده؟ آیا سرعت ریچارد باعث انحراف خودرو شده یا خود اتومبیل هم لحظه تصادف مشکلی برایش پیش آمده؟

به‌هرحال ریچارد هموند زنده ماندنش را مدیون قد کوتاهش است! چراکه اگر جیمز می یا جرمی کلارکسون داخل این خودرو بودند احتمالا تیم گرند تور آمازون، امروز یک مجری کم داشت و تیم سه نفره امروز تبدیل به دو نفر می‌شد که این یکی از غم‌انگیزترین خبرها برای علاقمندان خودرو بود.

امروز در پی انتشار خبری اعلام شد که قد ۱۷۰ سانتی‌متری ریچارد راز نجات او از تصادف بودتا پیش از آتش گرفتن خودرو، آزادی عمل لازم برای فرار از داخل اتومبیل را داشته باشد. درحالی که جرمی کلارکسون و جیمز می با قدهای ۱۹۶ و ۱۸۲ سانتی‌متری، شانس بسیار کم‌تری برای فرار از اتومبیل آسیب دیده داشتند.

ریماک کانسپت وان، خودرو الکتریکی ۱۰۰۰ اسب بخاری که ریچارد زمان تصادف با آن رانندگی می‌کرد.

حتی هموند با وجود قد کوتاهش گفته که با پوشیدن کلاه ایمنی، فضای کابین خودرو کانسپت مارک وان برای او هم بسیار کوچک بود و در بالای سر خود فضای زیادی نداشت. ریچارد از تصادف بسیار خطرناک جان سالم بدر برده و فقط زانوی او آسیب دیده است. حالا او در دوره درمان و استراحت به سر می‌برد. به نظر می‌رسد که این مجری ۴۷ ساله تا چند ماه برای راه رفتن و بین یک سال تا یک سال و نیم برای دویدن مشکل داشته باشد. با این وجود، شنیدن سلامتی کلی این مجری محبوب از تصادف مهیب، خبر خوش‌حال کننده‌ای برای همه علاقمندان بود. کاربران آمازون پرایم می‌توانند از سه شنبه هفته دیگر مورخ ۲۰ تیر اولین پیش‌نمایش فصل جدید را ببینند.

منبع: Motor1
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar EA

    خدا رو شکر..نمیدونم خدا با اینا چکار داره آخه؟؟ اونایی که دل مردم بهشون خوشه رو میخواد ببره 🙁 Paul Walker رو بردی دیگه کار به بقیه نداشته باش، اونجا با صدای مرتضی پاشایی هم حال میکنی دیگه بذار تو این گرمای خوزستان یکم دلخوشی داشته باشیم

  2. Avatar ///mahdispd

    خیلی خوب
    خوب شد که نمرد واقعا خبر غم انگیزی میشد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه