قهرمان‌های محبوب دیزنی در قالب چراغ خواب

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت فیلیپس و دیزنی دست به دست هم داده‌اند تا سری جدیدی از چراغ‌های خواب را به شکل شخصیت‌های محبوب دیزنی طراحی کنند.

شرکت فیلیپس چراغ‌هایی به شکل شخصیت‌های و قهرمان‌های محبوب دیزنی طراحی کرده تا در شب نور دلگرم کننده‌ای به اتاق خواب بدهند.

این چراغ‌های نورانی SoftPals نام دارند و کودکان می‌توانند از آنها به عنوان چراغ خواب درست در کنار تخت‌شان استفاده کنند. در حال حاضر شخصیت‌های بسیاری آماده هستند و تعداد بیشتری از آنها هم در راه است، بنابراین متناسب با سلیقه‌ی هر کودکی شخصیتی وجود خواهد داشت. از آنجا که این چراغ‌ها با در نظر گرفتن کودکان طراحی و ساخته شده‌اند، کاملا امن و بی‌خطر هستند.

light1

چراغ‌های SoftPals از سیلیکون ساخته‌ شده‌اند که به آنها خاصیت نرم و لطیف می‌دهد و می‌توان آنها را فشار داد. برق آنها از باتری تامین می‌شود و به همین دلیل نیازی نیست که آنها را به پریز برق وصل کنیم. همچنین، نیازی نیست که نگران داغ شدن بیش از حد این چراغ‌ها شویم زیرا درون چراغ‌های SoftPals لامپ LED به کار رفته که پس از ساعت‌ها روشن ماندن هم داغ نمی‌شود. در این چراغ‌ها یک تایمر تعبیه شده که می‌توان آن را طوری تنظیم کرد که به طور اتوماتیک چراغ را خاموش کند.

فیلیپس قیمت ۲۵ دلار را برای SoftPals در نظر گرفته که فروش آنها پس از چند هفته‌ آغاز خواهد شد. در ابتدا شخصیت‌هایی از Frozen، مرد عنکبوتی و شرکت هیولاها قابل دسترسی خوادهد بود، اما قطعا شخصیت‌های کارتون‌ها و فیلم‌های دیگر هم عرضه خواهند شد مثل فیلم جنگ‌های ستاره‌ای جدید که امسال در راه است.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه