قیمت تبلت ویندوزی Galaxy TabPro S سامسونگ مشخص شد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Samsung Galaxy TabPro S

شرکت سامسونگ که در نمایشگاه CES 2016 تبلت ویندوزی Galaxy TabPro S را معرفی کرده بود، اعلام کرد که این محصول با قیمت ۹۹۹ یورو راهی بازار می‌شود.

ارزان‌ترین مدل تبلت Galaxy TabPro S با قیمت ۹۹۹ یورو و گران‌ترین آن با قیمت ۱۲۹۹ یورو در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، مدل فقط وای-فای تبلت Galaxy TabPro S با سیستم عامل ویندوز ۱۰ نسخه‌ی Home و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۹۹۹ یورو در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همین مدل با سیستم عامل ویندوز ۱۰ نسخه‌ی Pro با ۱۰۰ یورو بیشتر قابل خرید خواهد بود. همچنین مدل LTE با سیستم عامل ویندوز ۱۰ نسخه Home هم ۱۱۰۰ یورو قیمت دارد. در ادامه مشخص شده که کاربران می‌توانند با پرداخت ۱۱۹۹ یورو مدل LTE این تبلت را به همراه صفحه کلید و نسخه‌ی Pro سیستم عامل ویندوز ۱۰ در اختیار داشته باشند.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده بهترین مدل این تبلت که به احتمال زیاد ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد هم با قیمت ۱۲۹۹ یورو قابل خرید خواهد بود.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که تبلت سر فیس پرو ۴ شرکت مایکروسافت با پردازنده‌ی Intel Core M3 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی SSD و قلم مخصوص و سیستم عامل ویندوز ۱۰ نسخه‌ی Pro با قیمت ۹۹۹ یورو به فروش می‌رسد؛ اما صفحه نمایش آن AMOLED نیست و صفحه کلید آن هم ۱۲۰ یورو قیمت دارد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: AllAboutSamsung

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar امیررضا

    جز معدود دیوایس هایی هستش که از زمان معرفیش تصمیم به خریدش گرفتم فقط امیدوارم بیاد ، قیمتش خیلی نجومی نشه

  2. Avatar Next is Now

    خوشگله و قطعا کاربردی

  3. Avatar علی جوادی

    زیبا…قدرتمند…برتر
    بسیار قوی تر و زیباتر و کارآمدتر از محصولات آشغال آیفین
    ممنون از نویسنده ی محترم

  4. Avatar alireza

    خیلی گرونه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه