تحلیلگران می‌گویند قیمت خودروی اپل ۵۵ هزار دلار خواهد بود

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اپل

کارشناسان شرکت .Jeffries and Co قیمت «اپل کار» (Apple Car) را تخمین زدند.

کارشناسان معتقدند، علیرغم عدم تجربه‌ی اپل در زمینه‌ی صنعت خودروسازی، این خودرو موفق‌تر از خودروهای تسلا خواهد بود.

اینکه اپل می‌خواهد یک خودروی برقی تولید کند، بر هیچ‌کس پوشیده نیست و تاکنون اخبار و شایعات متعددی در این باره منتشر شده است. هرچند که اپل این موضوع را تایید نکرده و صحت یا عدم صحت این اخبار مشخص نیست، اما صحبت‌ها درباره‌ی این پروژه بسیار زیاد است. در این میان برای بسیاری از افراد سوال است که اگر اپل چنین خودرویی را بسازد چقدر قیمت خواهد داشت.

گرچه قیمت این خودرو در آینده‌ای نزدیک معلوم نخواهد شد، اما کارشناسان و تحلیلگران شرکت .Jefferies and Co نتیجه‌ی برآوردهایشان را ارایه داده‌اند و براساس ارقام آنها، اپل خودروی‌اش را حدود ۵۵ هزار دلار قیمت‌گذاری خواهد کرد. قیمت این خودرو برای شرکتی که هیچ‌ تجربه‌ای در طراحی و تولید خودرو ندارد، بسیار گران به نظر می‌رسد.

این کارشناسان اشاره می‌کنند که اپل کار هم مثل اپل واچ در قیمت‌های مختلفی ارایه خواهد شد و ۵۵ هزار دلار قیمت میانگین خودرو خواهد بود. آنها انتظار دارند که مدل‌های بسیار گران‌تری هم عرضه شود. این تحلیلگران همچنین پیش‌بینی می‌کنند که اپل در روزهای اولیه‌ی عرضه‌ی این محصول که احتمالا در سال ۲۰۱۹ خواهد بود، تعداد ۲۰۰ هزار دستگاه از خودروهایش را بفروشد.

نکته‌ی جالب این است که کارشناسان معتقدند، علیرغم عدم تجربه‌ی اپل در زمینه‌ی صنعت خودروسازی، این خودرو موفق‌تر از خودروهای تسلا خواهد بود. به احتمال زیاد، ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، از این پیش‌بینی تحلیلگران چندان خوشحال نخواهد شد.

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar smnhdm

    ۵۵۰۰۰ دلار!!! 🙁
    تو حسرتش میمونیم 🙁
    اپل هیچوقت قشر متوسط یا ضعیف جامعه رو در نظر نمیگیره…همین کارش هم باعث شده که خاص باشه همین کارش هم باعث شده که هیچوقت جنس بد از این شرکت نبینیم….
    امیدوارم ماشینش هم مثل بقیه محصولاتش موفق و عالی باشه…
    ولی ما که تو ایران باید خوابش رو ببینیم 🙁
    ۵۵۰۰۰ * ۳۵۰۰ = ۱۹۲.۵۰۰.۰۰۰ تومن
    بعد گمرک هم ۲ برابرش میکنه … میشه ۴۰۰ میلیون تومن تو ایران 😐
    ___________________________
    ورود اپل به دنیای ماشین ها میتونه تغیرات زیادی رو بوجود بیاره ….

  2. Avatar مهمان

    ماشاالله به اپل
    اینم نباید چیز بدی با شه
    دیجیکالا اگه تونستی موجودش کن
    ممنون
    فقط پراید نیار——————

  3. Avatar sms

    ساخت خودرو بچه بازی نیست که اپل و گوگل بخوان واردش بشن… سخت ترین و پیچیده ترین صنعت تو دنیا خودروسازیه و دست کم باید ۳- سال توی این صنعت سابقه داشت تا بشه یه خودرو درست حسابی تولید کرد. اینا هم اگه میخوان موفق بشن باید برن سراغ یه خودروساز حرفه ای تا براشون اون ماشینی رو که میخوان بسازه….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه