قیمت گوشی‌های اکسپریا Z5 کاهش پیدا کرد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سونی در هفته‌ی گذشته از خانواده گوشی‌های اکسپریا Z5 رونمایی کرد. 

درحالی که هنوز گوشی‌های اکسپریا Z5 راهی بازار نشده‌اند، شرکت سونی قیمت این محصولات را کاهش داد.

مدل ۳۲ گیگابایتی گوشی اکسپریا Z5 از هفته گذشته با قیمت ۹۱۰ دلار برای پیش‌فروش در فروشگاه‌های مختلف قرار گرفته بود. مدل ۳۲ گیگابایتی اکسپریا Z5 پرمیوم هم با قیمت ۱۰۶۲ دلار پیش‌فروش می‌شد. همچنین کاربران می‌توانستند مدل ۳۲ گیگابایتی گوشی اکسپریا Z5 کامپکت را با قیمت ۸۳۴ دلار پیش‌خرید کنند.

اما امروز سونی قیمت این گوشی‌ها را کاهش داد. اکنون می‌توان اکسپریا Z5 را با قیمت ۸۴۰ دلار، اکسپریا Z5 پرمیوم را با قیمت ۹۶۲ دلار و گوشی اکسپریا Z5 کامپکت را با قیمت ۶۵۶ دلار پیش خرید کرد.
البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این قیمت‌ها تنها برای کشور انگلیس بوده و سونی قیمت این گوشی‌ها را در کشورهای مختلف تغییر نداده است. از آنجایی که قیمت اعلام شده برای این محصولات بسیار بالا است، این احتمال وجود دارد که سونی قیمت آن‌ها را در کشورهای دیگر هم کاهش دهد. با توجه به اینکه تا مدتی دیگر آیفون‌های جدید معرفی می‌شوند، سونی باید برای رقابت با آن‌ها قیمت‌های مناسب‌تری را برای محصولاتش در نظر بگیرد.

مدتی پیش شایعاتی از عرضه مدل جدید گوشی‌های اکسپریا Z5 هم منتشر شده بود. به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد در اسفند ماه گوشی اکسپریا Z5 آلترا را عرضه کند.

SONYZ5-PRICE-1

منبع: Phone Arena

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه