لذت داشتن یک تلویزیون ۴K

۱۸ تیر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

باید خودمان را برای تلویزیون‌های ۴K آماده کنیم. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که تا چند سال آینده میلیون نفر در سرتاسر دنیا این محصولات را خریداری خواهند کرد. پس محتوای ۴K بیشتری هم تولید خواهند شد که کیفیت شگفت‌انگیزی دارند؛ اما برای لذت بردن از این محتوا باید یک تلویزیون مناسب تهیه کنید. شرکت‌های مختلفی هم سعی کرده‌اند که تلویزیون‌های ۴K مختلفی راهی بازار کنند که در این میان سامسونگ فعال‌تر عمل کرده است. تلویزیون‌های جدید سامسونگ با استفاده از فناوری کوانتوم دات ساخته می‌شوند که براساس ادعادی این شرکت می‌توانند تا ۶۴ برابر رنگ بیشتر در مقایسه با تلویزیون‌های معمولی پخش کنند.

 

تلویزیون‌های SUHD سامسونگ علاوه بر قابلیت نمایش تصاویر با رزولوشن ۸ میلیون پیکسل، دارای مدل‌های Curved نیز هستند که انحنای این تلویزیون‌ها موجب کاهش خستگی چشم‌ بیننده و افزایش میدان دید می‌شود. ضمن اینکه با ایجاد حس فراگیر و افزایش عمق، تصویری شبیه به تصاویر ۳بعدی پیش چشم تماشاگران قرار می‌گیرد.

تلویزیون‌های ۴K سامسونگ علاوه بر نمایش فوق‌العاده رنگ‌ها، جدیدترین قابلیت‌های هوشمند را هم در خود قرار داده‌اند که امکان اتصال دستگاه‌های دیگر کاربر به تلویزیون را به راحتی فراهم می‌کند. همچنین استفاده از ویژگی انتقال تصویر یا Smart View امکان اتصال گوشی هوشمند شما به تلویزیون‌ها را بصورت بی‌سیم فراهم می‌سازد تا بتوانید تصاویر، موسیقی و ویدئوهای ذخیره شده برروی گوشی هوشمند را روی تلویزیون‌های سامسونگ تماشا کنید.

‌‌‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه