لنوو به‌زودی یک گوشی جدید معرفی می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت لنوو که یکی از بزرگ‌ترین سازنده‌های لپ‌تاپ در دنیا به‌حساب می‌آید، چندسالی است که در صنعت ساخت تلفن‌های همراه هم حضور دارد.

براساس اطلاعات منتشر شده شرکت لنوو درحال ساخت یک گوشی جدید است.

این شرکت تا کنون گوشی‌های مختلفی را راهی بازار کرده و به‌نظر می‌رسد که تا مدتی دیگر هم شاهد یک گوشی جدید از سوی آن‌ها خواهیم بود. براساس اطلاعات منتشر شده از یک سایت چینی، شرکت لنوو به همراه یک شرکت نرم‌افزاری محلی به نام Company 360 قصد دارند یک برنامه خبری در تاریخ ۲۰ مرداد برگزار کنند. به‌نظر می‌رسد که این دو شرکت قصد دارند در این برنامه خبری، گوشی Z1 را معرفی کنند که جزو محصولات سطح بالای بازار به‌حساب می‌آید.

Mag-Lenovo

براساس اطلاعات منتشر شده تا این لحظه، مشخص شده که این گوشی از سیستم‌عامل Cyanogen استفاده می‌کند. همچنین این گوشی از USB Type-C نسخه ۳ بهره می‌برد. این ویژگی نه تنها سرعت انتقال اطلاعات را افزایش می‌دهد، بلکه باعث سریع‌تر شارژ شدن گوشی هم می‌شود. سنسور اثر انگشت با نام U-Touch هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. لازم به‌ذکر است که این سنسور روی دکمه «خانه» قرار گرفته است. این احتمال وجود دارد که لنوو از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ برای این گوشی استفاده کرده باشد. این چیپ‌ست شامل یک پردازنده هشت هسته‌ای می‌شود. همچنین ۳ گیگابایت رم هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. گوشی Z1 از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی برخوردار است و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی روی آن قرار گرفته است. به احتمال زیاد یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را هم روی این محصول مشاهده خواهیم کرد. این میزان باتری باعث می‌شود که این گوشی مدت زمان بیشتری روشن بماند. این گوشی که در شهریور ماه عرضه خواهد شد، در ابتدا از طریق سایت‌های چینی به‌فروش می‌رسد. هنوز قیمت این گوشی اعلام نشده، اما شرکت لنوو همیشه گوشی‌هایش را با قیمت مناسبی راهی بازار می‌کند.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه