[CES 2016] لنوو از یک داک شارژ و یک پروژکتور همراه رونمایی کرد

۱۴ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
لنوو و محصولات جدید

باز هم به اولین ماه سال میلادی و برگزاری یکی از بزرگ‌ترین کنفرانس‌های دنیای تکنولوژی رسیدیم. امسال لنوو پیش‌قدم شد و پیش از آغاز رسمی CES 2016 مجموعه‌ای نوت‌بوک‌ها و آلترابوک‌های خود را معرفی کرد. اما در این میان شاهد معرفی دو محصول کاملا متفاوت و جالب بودیم: یک داک شارژ جمع‌وجور و یک پروژکتور همراه. در ادامه با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

‌‌‌‌   ‌‌‌   ‌‌

لنوو امروز یک محصول جالب را با نام ThinkPad Charging Station معرفی کرد. با این محصول شما می‌توانید از تمام کابل‌های مزاحم خلاص شوید. اما محصول جدید لنوو به چه کاری می‌آید؟  این دستگاه هم در خانه و هم در محیط کار اداری قابل استفاده است.

داک-شارژ

این دستگاه به یک نمایشگر LED مجهز شده که وضعیت شارژ را در یک نگاه به شما نشان می‌دهد. این دستگاه همچنین به خروجی ۵ ولت و ۱ آمپری و یک درگاه microUSB مجهز است. این پایه‌ی شارژ طراحی ظریف و زیبایی دارد.

این داک، شارژ حلقه‌ی محصولات Stack را تکمیل می‌کند. امکان ترکیب این داک شارژ با پاوربانک این شرکت (Stack Power Bank) وجود دارد. اما این تنها محصول خانواده‌ی Stack معرفی‌شده‌ی امروز نبود. لنوو از یک پروژکتور همراه هم پرده برداشت.

پروژکتور

لنوو در مورد این دستگاه می‌گوید: «پروژکتور همراه Stack، کسب‌وکارتان را به جیب‌تان منتقل می‌کند. این دستگاه کاملا قابل حمل است و با ۲ ساعت شارژدهی، ارایه‌ی شما را بی‌نقص می‌کند.»

این پروژکتور یک خروجی با رزولوشن ۷۲۰p یا همان HD و ۱۵۰ لومن در اختیار شما قرار می‌دهد. این دستگاه به یک باتری داخلی مجهز شده که در حالت وایرلس، ۲ ساعت پروژکتور را سرپا نگه می‌دارد.

داک شارژ جدید لنوو یا همان ThinkPad Charging Station قیمتی معادل ۴۹٫۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. پروژکتور همراه این شرکت هم با قیمت ۳۹۹٫۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.

    ‌‌

منبع: Lenovo

CES_2016_Slider

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه