لنوو مدل جدیدی از لپ‌تاپ Yoga 720‌ را معرفی کرد

۱۵ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
لنوو یوگا 720

شرکت لنوو در نمایشگاه IFA 2017 از مدل جدید لپ‌تاپ‌های میان‌رده سری ۷۰۰ رونمایی کرد. البته این شرکت اوایل سال ۲۰۱۷ دو لپ‌تاپ ۱۳ اینچی و ۱۵ اینچی یوگا ۷۲۰ را معرفی کرده بود. حالا مدل جدیدی ۱۲ اینچی است.

 

لپ‌تاپ Yoga 720 مدل ۱۲ اینچی باریک‌تر از مک‌بوک است و قیمت ارزان‌تری هم دارد.

 

این لپ‌تاپ ۱۲ اینچی را می‌توان در مدل‌هایی با پردازنده‌های نسل هفتم Core i3، Core i5 و Core i7‌ خریداری کرد. همچنین لنوو ادعا کرده که لپ‌تاپ جدیدش از مک‌بوک هم باریک‌تر است و وزن آن هم کمتر است. همچنین قوی‌ترین مدل این لپ‌تاپ را می‌توان با قیمتی کمتر از مک‌بوک خرید. قوی‌ترین مدل با قیمت ۶۴۹ دلار راهی بازار می‌شود.

البته ضخامت کم این محصولات باعث نشده که پورت‌های USB-C و USB-A از روی آن حذف شوند. لپ‌تاپ Yoga 720 مدل ۱۲ اینچی ازصفحه نمایشی لمسی با کیفیت Full HD بهره می‌برد که از ویژگی‌های ویندوز ۱۰ و قلم پشتیبانی می‌کند. همچنین در حالت تبلت هم می‌شود از این لپ‌تاپ استفاده کرد.  باتری آن هم تا ۸ ساعت دستگاه را روشن نگه‌می‌دارد.

شرکت لنوو به این موضوع اشاره کرده که محصول جدیدش را در مهر ماه راهی بازار می‌کند.

منبع: theverge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    این لپ تاپ کی وارد بازار ایران میشه؟

  2. Avatar mostafa

    من خودم یه لپتاپ هیبریدی Acer r5 دارم که از همین روش برای تبدیل (چرخش ۳۶۰ درجه) استفاده می کنه، اصلا حس خوبی به آدم نمیده، از من میشنوید یه تبلت ویندوزی قوی یه surface book بخرید و خودتونو راحت کنین.

    1. Avatar مهدی

      در عوض surface با همین مشخصات ۲-۳ میلیون گرون تره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه