لنوو موتو Z جدید دوربین دوتایی دارد

۲۴ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

جدیدترین اخبار و تصاویری که درباره گوشی‌های جدید شرکت لنوو به بیرون درز کرده نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد جدیدترین مدل موتو Z را با دوربین دوتایی تولید کند. براساس جدیدترین تصاویر، طراحی خارجی مدل جدید موتو Z نسبت به مدل اصلی تغییرات مختصری داشته است. در طراحی جدید حسگر اثرانگشت بزرگتر شده و در حاشیه گوشی هم می‌توانیم لوگو لنوو را ببینیم.

محل قرارگیری لوازم جانبی MotoMod در همان نقطه‌ای است که در مدل‌های سال گذشته قرار داشت. محل قرارگیری دوربین هم تغییری نکرده اما طرح جدید نشان می‌دهد در محل دوربین از دو لنز استفاده خواهد شد.

البته با بررسی طرح موتو Z جدید متوجه می‌شویم لنوو در زمینه حاشیه نمایشگر از شرکت‌هایی مثل ال‌جی و سامسونگ پیروی نمی‌کند و قرار نیست شاهد گوشی‌هایی بدون حاشیه باشیم.

منبعی که این تصویر جدید را منتشر کرده مدعی شده این مدل موتورولا موتو Z2 Force را نشان می‌دهد. مدل‌ قبلی Force مدلی نسبتا ضخیم بود در حالی که ظاهرا این بار با گوشی نسبتا باریک‌تری طرفیم. شرکت لنوو هنوز به شکل رسمی گوشی‌های نسل آینده موتو Z را معرفی نکرده بنابراین برای دسترسی به اطلاعات بیشتر باید هنوز چند هفته‌ای صبر کنیم.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه