لنوو گوشی‌های Moto G5 و Moto G5 Plus را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت لنوو رسما دو گوشی موتو جی ۵ و موتو جی ۵ پلاس را در نمایشگاه MWC 2017 معرفی کرد. هر دو گوشی با اندروید ۷.۰ راهی بازار می‌شوند و مشخص شده که اواسط فروردین ماه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. لنوو سعی کرده که این دو گوشی امکانات و ویژگی‌های بسیار خوبی داشته باشند و با قیمتی ارزان به فروش برسند.

موتو جی ۵ و موتو جی ۵ پلاس از بدنه‌ی آلومینیومی بهره می‌برند که در زمان استفاده از آن‌ها حس خوبی دریافت می‌کنید. گوشی موتو G5 صفحه نمایش ۵ دارد و گوشی موتو G5 پلاس هم از صفحه نمایش ۵.۲ اینچی برخوردار است. هر دو صفحه نمایش کیفیت Full HD را پیش روی کاربران قرار می‌دهند.

Moto-G5

از نظر سخت افزاری هم باید به این موضوع اشاره کنیم که گوشی G5 کمی از مدل G5 پلاس ضعیف‌تر است. مدل Moto G5 با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۳۰ راهی بازار می‌شود و گوشی Moto G5 Plus هم با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی G5 به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و فوکوس خودکار مجهز شده که می‌تواند با کیفیت Full HD فیلم‌برداری کند. مدل پلاس هم از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 برخوردار است که می‌تواند با کیفیت ۴K فیلم ضبط کند. هر دو گوشی به دوربین‌های جلوی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند.

Moto-G5-2

در ادامه باید به این موضوع اشاره کنیم که گوشی G5 در دو مدل با ۱۶ و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود که البته از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. مدل پلاس هم در دو مدل با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود که می‌توان میزان حافظه داخلی را با کارت حافظه ارتقا داد. هر دو گوشی مدل‌های دو سیم‌کارته هم دارند. همچنین روی گوشی G5 یک باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و روی مدل G5 پلاس هم یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مشاهده خواهید کرد.

Moto-G5-4

سری جدید گوشی‌های Moto از NFC برخوردار نیستند و به همین دلیل نمی‌توانید از سرویس‌های پرداخت موبایلی استفاده کنید. این گوشی‌‌ها قرار است در رنگ‌های خاکستری و طلایی راهی بازار شوند. لنوو برای گوشی های جدید خودش قیمت‌های متفاوتی در نظر گرفته است.

گوشی Moto G5 با ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۲ گیگابایت رم با قیمت ۱۹۹ یورو عرضه می‌شود. گوشی Moto G5 Plus که ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۲ گیگابایت رم دارد هم با قیمت ۲۲۹ دلار به فروش می‌رسد.

منبع: The Verge

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar حسنی

    سلام خدمت دوستان .من جندروزه گوشی رو گرفتم .و واقعا حرف نداره قبلش ال جی جی۵ داشتم .اینگوشی با برند های سامسونگ و ال جی و… یه چیز دیگست …قابلیت های موسش که حرف نداره

  2. Avatar حميد

    بالاخره لنوو یا موتورولا؟!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه