لومیا ۹۴۰ گران‌تر از آیفون ۶ خواهد بود

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات درباره گوشی‌های جدید مایکروسافت بسیار زیاد است.

براساس اطلاعات منتشر شده به نظر میرسد که مایکروسافت می‌خواهد گوشی لومیا ۹۴۰ را گران‌تر از آیفون ۶ به فروش برساند.

قبلا تصاویری از گوشی لومیا ۹۴۰ منتشر شده بود و حتی مشخص شده بود که این گوشی از چه ویژگی‌های جدیدی بهره می‌برد. اما هنوز این گوشی به شکل رسمی از سوی مایکروسافت معرفی نشده است. به نظر میرسد که گوشی لومیا ۹۴۰ در دو مدل راهی بازار می‌شود که لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰ ایکس‌ال نام دارند. خبرهای جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی لومیا ۹۴۰ همانند گوشی گلکسی S6 شرکت سامسونگ، گران‌تر از آیفون ۶ خواهد بود.

lumia-1

براساس اطلاعات منتشر شده، جنس بدنه این دو گوشی جدید مایکروسافت از پلی‌کربنات خواهد بود و این درحالی است که بیشتر گوشی‌های پرچم‌دار امروزی از بدنه‌ای فلزی برخوردار هستند.

تا این لحظه خبرهای مختلفی هم درباره سخت‌افزار گوشی لومیا ۹۴۰ منتشر شده است. به نظر میرسد که مایکروسافت از یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ برای این گوشی استفاده کرده باشد. یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت Full HD هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آید. با توجه به شایعه‌های مختلف، این احتمال وجود دارد که ۳۲ گیگابایت رم برای این گوشی در نظر گرفته شده باشد که می‌توان با کارت حافظه این مقدار را افزایش داد. احتمالا یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در جلوی لومیا ۹۴۰ مشاهده خواهد شد. شایعه‌های قبلی به این موضوع اشاره می‌کردند که این گوشی از اسکنر چشمی هم برخوردار است.

تا این لحظه خبرهای زیادی درباره حضور مایکروسافت در بازار موبایل منتشر شده است. این شرکت مدتی پیش بسیاری از کارمندان بخش موبایل خودش را اخراج کرد و به همین دلیل شایعاتی منتشر شده بود که به خروج این شرکت از صنعت موبایل اشاره می‌کرد؛ اما مدیرعامل مایکروسافت تمام این شایعات را رد کرده است.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه